rosnaca osemka :-((( Pomocy!!!

1. Data: 2001-01-30 13:03:51

Temat: Odp: rosnaca osemka :-((( Pomocy!!!
Od: "Iwicz" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aniu, niestety dentysta mial racje, ja tez chodzilam 4 dni zapuchnieta i
musialam przeczekac, a zeby cie pocieszyc: osemki sa cztery i dwie podobnie
puchna :(

Iwicz

Użytkownik bb <a...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:95bm3a$24u$...@n...tpi.pl...

3. Data: 2001-02-01 13:51:19

Temat: Re: rosnaca osemka :-((( Pomocy!!!
Od: "LiLiT" <a...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

mi one rosly przez okolo 2 lata i nawet nie wiedzialam ze rosna i ze przez
to boli mnie szczeka ,tez nie moglam gryzc jablek ale sie przyzwyczailam heh
,w tym roku wyszly na wierzch wszystkie cztery i przez to zaczely mi sie
krzywic zeby bo w mojej szczece nie ma miejsca na tyle zebow:( z dnia na
dzien bylo coraz gorzej , od poczatku wiedzialam ze trzeba bedzie wyrwac te
osemki lub jakis inny zab . no i sie doczekalam ,wczoraj bylam wyrwac zeba
(nie osemke poniewaz osomka byla zdrowa a ten nie) :((( okrotnie bolalo
wstrzykiwanie znieczulenia ,a najgorsze jest to ze to dopiero pierwszy zab
do wyrwania:((( buuu
wiez zycze ci wytrwalosci , a ból zuchwy czy calej szczeki jest normalny
,modl sie zeby ci osemka na podniebieniu nie wyrosla

pa

4. Data: 2001-02-01 15:42:19

Od: "klap" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bb" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
| Czy na przyklad stosowanie szlwii moze cos
| pomoc?
| Poradzcie bo dentysta nic nie pomogl....
|
| Pozdrawiam
| "zabkujaca" Ania
Popłucz Dentoseptem A
mirek

5. Data: 2001-02-01 18:19:47

Od: "Maciej R" <r...@l...citynet.pl> szukaj wiadomości tego autora

bb napisał(a) w wiadomości: <95bm3a$24u$2@news.tpi.pl>...
> [...]
znowu
>wyskoczyl problem...Od kilku dni daje mi sie bolesnie we znaki rosnaca
[ciach]
>Czy na przyklad stosowanie szlwii moze cos pomoc?
>Poradzcie bo dentysta nic nie pomogl....
>
>Pozdrawiam
>"zabkujaca" Ania

Osemki to prawie zawsze jest problem. Szalwia, rumianek - jak najbardziej
tak. tylko letnie.
Ale jesli zab juz czesciowo wyszedl to mogla powstac kieszonka, ktorej sie
nie da doczyscic i powoduje on spore dolegliwosci, a wystarczy wyciac
odrobine dziasla nad zebem i juz.
Nazywa sie to Decapuchonnement czy jakos tak i pomaga rewelacyjnie, ale Twoj
stomatolog mozliwe ze poprawnie stwierdzil, ze tego nie trzeba wykonywac.

Pozdrawiam
Maciek R

6. Data: 2001-02-04 21:32:40

Od: "Katarzyna Kikowska" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Moje górne ósemki wyszły jedna już usunięta, a druga jest. Za to dolna...
nie miała miejsca żeby wyjść i znajdowała się pod dziąsłem, obok siódemki
można było rozchylić rozpulchnione dziąsło i sobie zobaczyć ósemkę
Jako, że bolało mnie to no i mogło dojść do groźnego stanu zapalnego, a ząb
sam by nie wyszedł bo z drugiej strony trzymała go kość więc miałam cięte
dziąsło i usuwany ząb.....bałam się bardziej niż do porodu.
Trwało to jakieś 45 minut.......a teraz po trzech latach od usunięcia tamtej
ósemki podobne dolegliwości mam z drugiej strony (trzeba będzie iść zrobić
prześwietlenie i wybrać się do dentysty chociaż wolała bym urodzić drugie
dziecko niż....)
Pozdrawiam Kasia.

7. Data: 2001-02-06 17:19:02

Od: "dr Thomas Q" <e...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pomoc?
> Poradzcie bo dentysta nic nie pomogl....

Trzeba zrobic pantomogram szczeki kosztuje okolo 25-40 zl . (inaczej
przeswietlenie RTG na takim aparacie jezdzacym wkolo glowy)
Sam mialem usuwana jedna osemke ktora rosla sobie pod katem 45 stopni
wzgledem 7-ki i pchala zeby do przodu w dolnej szczece.
z druga tez bede walczyl w ciagu jakiegos miesiaca u chirurga ale bylo to
dosyc przykre doswiadczenie bo trzeba bylo pilowac kosci zeby to wyjac. A
najgorszy jest zapach pilowanej kosci i halas w uchu bo bol to mozna jeszcze
zniesc i tak mimo znieczulenia bolalo i przez tydzien bylem chory i bralem
antybiotyk oraz jadlem przez rurke plynne pokarmy.
No i za takie usuwanie zeba zaplacilem 300 zlotych.

8. Data: 2001-02-06 21:03:55

Od: Pazurek <K...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "bb" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> znowu
> mnie
> buzi...ugryzienie
> powiedzial,

a to dziwne bo sa srodki rozpulchniajece dziasło ,ktore mozna włozyc do zeba i
to pomaga..Mozna tez naciać troche dziasło i to daje zaraz ulge.A jak ci rosnie
ten zab bo osemki to takie zeby ,ze lubią stwarzac problemy .Czesto rosna nie w
ta strone albo pod katem .Dobrze zrobic sobie zdjecie aby zobaczyc jak
usytuowany jest ten zab i jego korzen.
co do szałwi to musiałabys swierza przykładac bo szałwia ma pewne srodki
rozpulchniaje,proponuje naciecie dziasła to daje zaraz ulgę.
powodzenia
Pazurek

9. Data: 2001-02-07 21:28:34

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pazurek napisał(a):

> co do szałwi to musiałabys swierza przykładac bo szałwia ma pewne srodki
> rozpulchniaje,proponuje naciecie dziasła to daje zaraz ulgę.

A może smarować żelem Sachol?...To też jest na dziąsła.

Pozdrawiam

Kaja

antykoncepcja a solarium
chrapanie dziecka