rozdrabniacz do gałęzi

1. Data: 2008-11-05 21:28:04

Temat: rozdrabniacz do gałęzi
Od: "k" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

hi
Wysyłałem już na prd i pmb, ale może tutaj trafię najlepiej..

Czy może ktoś ma jakieś pozytywne lub negatywne (no wiadomo - żeby ew.
odrzucić..) doświadczenia z
rozdrabniaczem do gałęzi takim do 700 zł .
szczególnie punktowne z mojej strony jest:
- solidność wykonania, stabilność pracy
- gwarancja i serwis
- rozdrabnianie gałęzi tak do 3-4 cm średnicy
- efekt rozdrobnienia żeby był jak największy (docelowo żeby zastępował
korę)
- mógłby być nie za głośny

Ten http://poradnikogrodniczy.pl/rozdrabniarki_do_galezi
.php (na filmiku) od
biedy mógłby być.. jakby jeszcze większe kawałki produkował - też by nie
było źle..
Tylko nie wiem jak z solidnością...

Może ktoś powie coś o tym?
http://allegro.pl/item472495148_rozdrabniacz_stiga_b
io_quite_2500w_cichy_raty.html
(chociaż dobrze jakby na ciut większe ciął)
lub o tym:
http://allegro.pl/item472322721_black_decker_rozdrab
niacz_gs2400_promocja.html

Może ktoś ma doświadczenia..?

2. Data: 2008-11-07 04:28:55

Temat: Re: rozdrabniacz do gałęzi
Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "k" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Czy może ktoś ma jakieś pozytywne lub negatywne (no wiadomo - żeby ew.
> odrzucić..) doświadczenia z
> rozdrabniaczem do gałęzi takim do 700 zł . [...]
> - rozdrabnianie gałęzi tak do 3-4 cm średnicy [...]

Taka rozdrabniarke kupisz ale nie za te pieniadze. Im grubsze galezie tnie,
tym drozsza zwykle jest.
Rozdrabniarka, ktora sprosta Twoim wymaganiom bedzie kosztowac ponad 2 razy
tyle.

Pozdrawiam,
Bpjea

3. Data: 2008-11-07 06:52:10

Od: "k" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Średniomarkowy sprzęt, jak wymieniłem czy podobny (te które mają silniki o
mocy 2500W ), katalogowo oferuje 40-45 mm.
Większość przypadków to prawdopodobnie będzie poniżej 30 mm (te 40mm
traktuję jako zapas) więc założyłem, że te maszyny powinny dać radę...
Z dugiej strony zapłacenie 1200 zł tylko dlatego, że coś nazywa się Bosch
niekoniecznie jest dla mnie sensowne, jeśli nie oferuje to istotnej przewagi
nad dużo tańszą konkurencją...
No ale właśnie o to pytam... co konkretnie jest dobre, co konkretnie jest
niedobre...

dzięki

4. Data: 2008-11-07 09:39:30

Od: "Crimson" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mi pasuje
http://allegro.pl/item472586322_rozdrabniacz_einhell
_gardenline_2_5kw_gw_od_ss.html
może na wiosnę zrobię zakup

5. Data: 2008-11-07 16:48:40

Od: "Jan" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "k" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> rozdrabniaczem do gałęzi takim do 700 zł .
Rozdrabniacze "amatorskie" różnią się głównie urządzeniem rozdrabniającym:
- tarcza z nożami (zwykle 2). Rozdrabniają bardziej, mniej trwałe (noże),
łatwiej się zapychaja.
- slimakowe. Nie wymagają ostrzenia (wymiany noży), rozdrabniaja mniej, nie
zapychają się
Produkowane wszystkie w duuużym kraju, daaaaleko...
4 cm to tylko proste kawałki.
Ja mam chińczyka pod nazwą ALKO. Po 2 latach wymiana noży (40 zł) jeden
pękł. 2500 W. Kosztował coś ok. 500. Obudowa dość odporna, znosi
maltretowenie. Reszta to takie samo badziewie jak "oryginały" (też
chińskie)
Pozdrawim
Jan

6. Data: 2008-11-07 19:29:59

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Z dugiej strony zapłacenie 1200 zł tylko dlatego, że coś nazywa się Bosch
> niekoniecznie jest dla mnie sensowne, jeśli nie oferuje to istotnej

Mam markowa mielarke o mocy 2,5 kW. Nie mam powodu, by na nia narzekac.
Pracuje niezawodnie i stosunkowo cicho. W ogrodzie glownie miele galezie, bo
u mnie wiekszosc roslin to drzewa i krzewy.
Przypuszczam, ze bylbym niezadowolony z takiej taniej, bo one tanie nie sa
przypadkiem - gorsze materialy, inny system nozy, gorsze wykonanie. Mimo
wszystko dobra firma nie bedzie narazac swojej renomy produkujac buble.
Polecilbym Ci bardziej rozpatrywac wzgledem systemu rozdrabniania niz firmy
czy ceny. Wirujace ostrza w ksztalcie nozy sa lepsze do rozdrabniania
cienkiego materialu (lety, resztki bylin itp.). Do galezi lepsze beda walce
z czopami lub ostrokrawedziste kola zebate.

Pozdrawiam,
Bpjea

7. Data: 2008-11-07 21:26:56

Od: "k" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rozdrabniania cienkiego materialu (lety, resztki bylin itp.). Do galezi
> lepsze beda walce z czopami lub ostrokrawedziste kola zebate.

w ogólności nie zaprzeczam,
ale mam wkrętarkę "markową" (Bosch) która jest ledwie solidniejszą
zabawką(taki dostałem prezent). , w rzeczywistości nie odbiegającą
trwałością tańszym sprzętom (sąsiad do swojej profesji, a robi tym sporo,
używa Einhella). Naprawdę niewiele dokładając można było kupić lepszą
profesjonalną (taki kupiłem przezent AEG). Stąd moje konkretne pytanie o
konkretne modele konkretnych producentów i subiektywne oceny. Oczywiście, że
cena może brać się nie tylko z marki, ale i z użytych części czy jakości
montażu itd. Stąd pytania o konkrety. Na obecną chwilę skłaniam się do
rozwiązań z kołami zębatymi...

jak możesz zdradź model sprzętu, który użytkujesz..

8. Data: 2008-11-07 23:46:54

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

> jak możesz zdradź model sprzętu, który użytkujesz..

Bosch AXT 2500 HP.

Pozdrawiam,
Bpjea

Sprzedam: traktorek z osprzętem