Sprzedam: traktorek z osprzętem

1. Data: 2008-11-05 09:01:33

Temat: Sprzedam: traktorek z osprzętem
Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Chciałbym sprzedać traktorek który zrobiłem do pracy w winnicy.

Ma 90 cm szerokości, więc wejdzie w szpaler bez problemu bo do tego celu go
stworzyłem.

http://pl.youtube.com/watch?v=LDvXJ8bX42M

Do traktorka dołożę pług obrotowy i kultywator od Terra Vari.

Mam też przyczepkę do wyboru - mniejsza 1,5x1,5 metra samochodowa
zarejestrowana, w bdb stanie, zakonserwowana, lub większa prostokątna
niezarejestrowana bez świateł.

Traktorek jest wykonany na bazie starszych samochodów - maluch, mercedes
(skrzynia), golf - piasty. Wszystko jest sprawne i w dobrym stanie.
Wszystkie części są do dostania na szrocie lub złomie lub za niewielkie
pieniądze nowe w sklepie.

Moc silnika 10 KM, ładnie zapala.

Traktorek dobrze sobie radzi z kultywatorem i pługiem. Z załadowaną drewnem
przyczepką też nie ma żadnego problemu.

Natomiast pług w zarośniętą darń wymaga założenia łańcuchów na koła, bo się
ślizgają. W taką ziemię mniejwięcej średniozarośniętą można orać bez
łańcuchów.

Traktorek miałem wykorzystywać w winnicy, ale jednak poprzestanę na ogrodzie
winoroślowym, nie będę się rozwijał w tym kierunku.

Traktorkiem kilkanaście razy przywoziłem drewno z lasu - dobrze sobie radzi
na piachu, łące, po zaoranym raczej z przyczepką załadowaną nie pojedzie -
za małe koła.

Pług i kultywator były używane na próbę.

Traktorek jest o wiele bardziej użyteczny mocny niż jednoosiowe Fortschritt,
Terra Vari i podobne jednoosiowe bo nie trzeba się z nim siłować, tylko się
siedzi.

Na dowód, że wszystko jest OK mogę dać jakąś tam gwarancję - do uzgodnienia.

Za traktorek bez przyczepki chciałbym 2000 zł do negocjacji - oczekuję
propozycji.

Za przyczepkę niezarejestrowaną chciałbym 500 zł - nie do negocjacji.

Za przyczepkę zarejestrowaną chciałbym 1400 zł - trochę opuszczę.

Mam jeszcze taki traktorek własnej konstrukcji:

http://pl.youtube.com/watch?v=5e1mNQlu-zo

Ale on jest za szeroki do ogrodu, więc pewnie nie uda mi się go tu sprzedać,
ale nieważne, przyda mi się.

Chciałbym to sprzedać, bo potrzeba mi kasa na kolejny pojazd, który chcę
złożyć, niestety części do niego są drogie

Pozdrawiam

Jacek

begin 666 icon_sad.gif
M1TE&.#EA#P`/`+,,`/_J`$5%10```/_.`/_)`/Z=`/^T`/_^D__
]$___Q__E
M`/__ZP```````````````"'Y! $```P`+ `````/``\```18D$D9:IV8U97.
M&1<6< @"G$,13$$GG+"0KMKQPC&H)29P^R>"*G#H_6X$0^6 :P*2E9XSJ P,
DIB>%<&4]";[?ITXS&/P`"IF*52:XW;-,Q4 W##,L"VT2`0`[
`
end

2. Data: 2008-11-05 13:05:25

Temat: Re: Sprzedam: traktorek z osprzętem
Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agent 0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Chciałbym sprzedać traktorek który zrobiłem do pracy w winnicy.
>
> Ma 90 cm szerokości, więc wejdzie w szpaler bez problemu bo do tego celu

Hmmm !!! Nawet podoba mi się, ale te spaliny muszą tak w twarz ???? :-(

Pozdrawiam - Jagoda

3. Data: 2008-11-05 13:15:34

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmmm !!! Nawet podoba mi się, ale te spaliny muszą tak w twarz ???? :-(

To jest już poprawione, odwrócony tłumik - spaliny lecą do przodu.

Pozdrawiam

Jacek

4. Data: 2008-11-05 20:03:52

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agent 0700 pisze:

> To jest już poprawione, odwrócony tłumik - spaliny lecą do przodu.

Spaliny lecą do przodu, traktorek też najczęściej jedzie do przodu
i znowu spotykasz się ze spalinami, bo one nie nie są szybsze niż traktorek.
A poza tym to fajna maszynka. Niesteyty i tak za duża jak na moją
działkę. Tam tylko mechaniczne narzędzia mieszczą się: jak szpadel,
grabie, motyczka i tym podobne.

Pozdrawiam Krycha.

5. Data: 2008-11-05 20:42:54

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krycha pisze:
[...]
> Tam tylko mechaniczne narzędzia mieszczą się: jak szpadel,
> grabie, motyczka i tym podobne.

Też bym takie chciał mieć.
:-)
pozdr. Jerzy

6. Data: 2008-11-06 12:07:48

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Spaliny lecą do przodu, traktorek też najczęściej jedzie do przodu
> i znowu spotykasz się ze spalinami,

Wiatr wieje w bok więc nie jest źle :-)

Jacek

7. Data: 2008-11-06 19:39:41