rozdzielenie sjamskich bliźniąt

1. Data: 2004-12-09 19:56:30

Temat: rozdzielenie sjamskich bliźniąt
Od: "Adam Iganowicz" <i...@w...pl.wytnij.to> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Niech mnie ktoś oświeci. W jednym z krakowskich szpitali ma się odbyć
operacja rozdzielenia sjamskich bliźniaczek. Ma ona kosztować ok.
1.000.000PLN
Co się składa na takie astronomiczne koszty? Bo jest to poza zasięgiem mojej
skromnej wyobraźni....

AI

2. Data: 2004-12-09 20:11:27

Temat: Re: rozdzielenie sjamskich bliźniąt
Od: "juras" <j...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Iganowicz" <i...@w...pl.wytnij.to> napisał w wiadomości
> [...]
> 1.000.000PLN
> Co się składa na takie astronomiczne koszty? Bo jest to poza zasięgiem

Dolaczam te moje watpliwosci ze jakis ksiaze arabski bedzie tez doplacal do
tych operacji
Ciekawe co dalej
juras

3. Data: 2004-12-09 20:26:45

Od: "Adam Iganowicz" <i...@w...pl.wytnij.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "juras" <j...@m...ru> napisał w wiadomości

> [...]
wiadomości
> mojej
> >
> Dolaczam te moje watpliwosci ze jakis ksiaze arabski bedzie tez doplacal

niech w operacji weźmie udział 20 lekarzy i każdy dostanie za to np. po
5000PLN to nadal jest dopiero 1/10 tej kwoty, a gdzie reszta?
AI

4. Data: 2004-12-11 12:37:42

Od: "juras" <j...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

> niech w operacji weźmie udział 20 lekarzy i każdy dostanie za to np. po
> 5000PLN to nadal jest dopiero 1/10 tej kwoty, a gdzie reszta?
> AI

A profesor chyba nie wiezmie jakis tam zakichanych 5 tysiecy, jak mojemu
koledze wycinali cos tam, to w miare zasobne malzenstwo nagle na debecie
jada.
juras

kolano [dlugie]
szkla kontaktowe-zszokowalam sie:(
wynik biopsji
co na zaparcia?
soczewki kont.kolorowe-nie mozna ich dlugo nosic?