rozliczanie spoldzielni

1. Data: 2003-09-01 13:12:47

Temat: Re: rozliczanie spoldzielni
Od: Wozik <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> napisał(a):

> glownym powodem tego ze w spoldzielni zarzad robi co chce, jest
> brak zainteresowania
> spoldzielcow.

Skoro zebrania robi się o godzinie 14, to jak się nimi zainteresować?

--
___//] ____ wozik[at]stone kropka pl
`(_)-------(_)'' ICQ: 21415190 Gadu-Gadu: 4766

1. Data: 2003-09-01 14:12:40

Od: "Lesio5" <I...@w...peel> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wozik" <w...@s...pl> napisał w wiadomości

> Skoro zebrania robi się o godzinie 14, to jak się nimi zainteresować?

Wlasnie po to sa robione o takiej porze, by tylko etatowym pracownikom
spóldzielni oplacalo sie na nich bywac.

--
Leszek Grelak vel Lesio5
http://fun.from.hell.pl/2003-01-03/prezent-Kr-dla-Wy

1. Data: 2003-09-01 15:18:13

Od: Wozik <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lesio5" <I...@w...peel> napisał(a):

> I tu sie mylisz. Wlasnie dlatego nalezy od spóldzielni trzymac
> jak od zarazy.

A czy mogę z niej wystąpić skoro chałupę mam na kredyt? Zacząłbym
agitować sąsiadów za założeniem Wspólnoty.

--
___//] ____ wozik[at]stone kropka pl
`(_)-------(_)'' ICQ: 21415190 Gadu-Gadu: 4766

1. Data: 2003-09-01 18:00:35

Od: kulka <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> napisał w wiadomości

> jezeli na walne zebranie przychodzi 15-20 procent czlonkow z tego
>(...)
> wiec o czym to swiadczy? ze ludzie lubia byc w roli baranow ktorych
> mozna robic w bambuko

No tak - ale skoro zebrania robią w godzinach takich, gdy ludzie siedzą
w pracy to trudno się dziwić.

Pozdrowienia
--

k...@N...net /UIN# 25806068 gg# 66466/
Jeżeli chcesz do mnie napisać, wstaw szkola zamiast NOSPAM.

1. Data: 2003-09-02 05:09:54

Od: "Stan_Z" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak by tu powiedzieć??
Spółdzielnia powinna prowadzić taką gospodarkę finansową by równoważyła ona
koszty. Wyjątek stanowi tu fundusz remontowy. Jeśli jednak przy obecnej sytuacji
wpływy z opłat eksploatacyjnych( substytut czynszu) nie pokrywają wydatków to
Zarządzający powinni zwiększyć wpływy np. podnosząc opłaty. Jednak każdemu
spółdzielcy przysługuje prawo do kontroli działania SM i może żądać
przedstawienia szczegółowego rozliczenia i umotywowania zasadności takich
podwyżek. Jak się nie będziesz zgadzał to możesz wystąpić przeciw takiej
polityce nawet do sądu.

--
Stan_Z

Spółdzielczość nie jest zła. Jedynie ludzie nie dorośli jeszcze do jej idei lub
nie znają ram prawnych jej działania.

1. Data: 2003-09-02 09:58:33

Od: "" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Widzisz spółdzielnia to taki mały PRL w pigułce co zrobi za to bulić muszą jej
członkowie a spróbuj się postawić to cie wykreślą, lepiej sprzedaj mieszkanie i
kup sobie tam gdzie będziesz we wspólnocie mieszkaniowej (założyć w ramach
spółdzielni jest raczej trudno

1. Data: 2003-09-07 15:07:53

Od: "tom" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 01 Sep 2003 15:18:13 +0000, Wozik wrote:

> A czy mogę z niej wystąpić skoro chałupę mam na kredyt? Zacząłbym
> agitować sąsiadów za założeniem Wspólnoty.
oj spóźniłeś się , dzęki lobby prezesów spółdzielni od początku tego roku
założenie wspólnoty w budynku spółdzielczym jest w zasadzie niemożliwe.
Jak powyższa ustawa weszła znienacka w życie mało mnie krew nie zalała.
Ciekawe ilu posłów z SLD dostało w łapę za tę reformę?

burenezo

1. Data: 2003-11-09 07:41:21

Od: "pestifer" <p...@U...fm> szukaj wiadomości tego autora

test