rozliczenia za wodę

1. Data: 2005-04-06 12:28:07

Temat: rozliczenia za wodę
Od: "dwaka" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój zarządca rozlicza wodę wg ryczałtu mimo zainstalowania w większości
mieszkań wodomierzy ( nikt nie odczytuje) a ja podając co miesiąc na
przelewie stan liczników i zużycie wychodzę na głupka. Czy to jest w
porządku ?
Pozdrawiam dwaKa

2. Data: 2005-04-06 12:40:32

Temat: Re: rozliczenia za wodę
Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 6 Apr 2005 14:28:07 +0200
"dwaka" <b...@i...pl> wrote:

> [...]
> większości mieszkań wodomierzy ( nikt nie odczytuje) a ja podając co
> miesiąc na przelewie stan liczników i zużycie wychodzę na głupka. Czy

ale zalisz sie czy co?
jakis powod podaja takiego rozliczenia? bo rozumiem, ze pytales/las?

nie bardzo rozumiem sens tego posta..

Sierp

3. Data: 2005-04-06 12:51:16

Temat: Re: rozliczenia za wod
Od: "MrOwA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To po co macie te liczniki??? Ja bym sie nie dal tak rozliczac ryczaltem No
chyba ze niezle na tym wychodzisz :)

4. Data: 2005-04-06 12:56:47

Od: "giga" <g...@x...xxxnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mieszkań wodomierzy ( nikt nie odczytuje) a ja podając co miesiąc na
> przelewie stan liczników i zużycie wychodzę na głupka. Czy to jest w

Wydaje mi sie, ze takie postepowanie jest najzupelniej normalne. U nas sa
liczniki i placimy co miesiac ryczałtem. Nasz zarzadca co kwartał na
podstawie wskazan licznikow rozlicza zimna wode, a rocznie jej podgrzanie
(wraz z ogrzewaniem - w bloku jest kotlownia). Nie wiem jak dlugo mieszkasz
w tym mieszkaniu. Jesli mniej niz przez rok, to jest szansa, ze bedzie tak
jak u nas (i nie tylko, bo odkad pamietam zawsze byly tak rozliczane
liczniki). Powinienes sie zapytac jaki system rozliczen przyjal Twoj
zarzadca.

5. Data: 2005-04-07 08:45:28

Od: "Bonifacy" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystko zależy jaki stastus ma mieszkanie. Czy to jest własność czy wynajm.
Jak masz licznik zainstalowany we własnym mieszkaniu i posiada on
legalizację to zgłaszasz to do firmy sprzedającej wodę (i kupującej ścieki)
i wnosisz o indywidualne rozliczenie. Jeśli to jest wynajm to jeśli masz
licznik zainstalowany przez właściciela lub masz to w umowie wynajmu to
płacisz mu wg wskazań licznika a jego prośby o płacenie wg ryczałtu możesz
ignorować. Oczywiście do czasu bezpodstawnego wymówienia wynajmu z tego
powodu. Jeśli sam se zainstalowałeś licznik w wynajętym mieszkaniu to po
prostu straciłeś kasę.

Prosty i tani alarm
Pralka Ariston-Indesit
okno a elewacja