rozmowa/praca- ujawnic czy nie ?

1. Data: 2003-01-10 11:48:20

Temat: rozmowa/praca- ujawnic czy nie ?
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Wybieram sie na rozmowy w sprawie pracy i oczywiscie mam nadzieje wynegocjowac
jak najlepsze warunki a przede wszystkim dostac prace. Aktualnie jestem w tzw
okresie wypowiedzenia przez zaklad pracy z tzw.przyczyn ekonomicznych. Okres
ten konczy sie ostatniego stycznia:(

Mam pytanie : czy w rozmowie z potencjalnym nowym pracodawca ujawniac ze jestem
na wypowiedzeniu czy tez lepiej o tym nie wspominac?

boje sie ze jak sie przyznam to dostane gorsza propozycje placy itd.. beda
wiedziec ze jestem zmuszony wziasc kazda propozycje. Z drugiej strony jesli
bede sciemnial ze szukam ciekawszej pracy a w dotychczasowej mi jest calkiem ok
to co jesli za jakis czas doniose swiadectwo pracy w ktorym chyba jest opisane
co kiedy i dlaczego - moze zostac odebrany jako klamca ?
Doradzcie psycholodzy moi.

Mowic czy nie mowic?

1. Data: 2003-01-10 13:04:37

Temat: Re: rozmowa/praca- ujawnic czy nie ?
Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Mam pytanie : czy w rozmowie z potencjalnym nowym pracodawca ujawniac ze
jestem
> na wypowiedzeniu czy tez lepiej o tym nie wspominac?

Ja, gdybym już musiała, to stwierdziłabym po prostu, że mam już pracę ale
szukam bardziej satysfakcjonującej.
Jest to jednak również o tyle niebezpieczne, że pracodawca zatrudniający może
się obawiać, iż będziesz szukać dalej i nie zagrzejesz miejsca.

Bacha. :)

1. Data: 2003-01-10 15:41:52

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

<m...@p...onet.pl> wrote in message
> Mam pytanie : czy w rozmowie z potencjalnym nowym pracodawca ujawniac ze
jestem
> na wypowiedzeniu czy tez lepiej o tym nie wspominac?

Spytany powinienes odpowiedziec jak jest naprawde.

Jak zawsze i wszedzie.

Kaska

1. Data: 2003-01-11 13:44:33

Od: "<<---Ptaq--->>" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mowic czy nie mowic?

A co bedzie jak powie abyś przedstawił mu świadectwa pracy z poprzednich
firm gdzie pracowałeś ?Jesli jesteś na wypowiedzeniu to nie masz jeszcze
wystawionego świadectwa.

--
Pozdrawiam Ptaq !!!!

Dom Dziecka - JAK W FILMIE PORNOGRAFICZNYM
SKANDALICZNA OPINIA _ ALBO FACHOWA
uczyn z leku swego sprzymierzenca
Dowód na to, że leda3@op.pl i "Little Dorrit" to z bardzo dużym prawdopodobieństwem ta sama osoba.
Re: zycie ?