róznica wyznaniowa miedzy partnerami

następny post »
From: "Rybka1979" <i...@o...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: róznica wyznaniowa miedzy partnerami
Date: 21 Apr 2006 05:56:03 -0700

Witajcie :)

Pozwolcie,ze opisze Wam swoja historie.
Mieszkam na slasku cieszynskim. Tutaj wystepuje bardzo duze
zroznicowane
wyznaniowe ludnosci.
Ja i moj maz jestesmy malzenstwem mieszanym. Nie jestesmy osamotnieni.
takich
przypadkow jak my jest tutaj wiele.
Maz jest bardzo wierzacym katolikiem, ja chodze do innego kosciola (
tez jestem
wierzaca ).
Slub wzielismy w Kosciele Katolickim - przyczym ja musialam podpisac
dokument o
tym iz nie bede przeszkadzala mezowi w wychowaniu naszych dzieci po
katolicku.
No coz..nasza Madzia zostala ochrzczona w kosciele katolickim ....
Jej chrzestnymi rodzicami sa katolik ( brat meza ) i moja
wspolwyznawczyni(
moja siostra)

Czy wszystko pieknie sie ulozylo?...No, niby tak...tylko dlaczego
ja czasem sie
zastanawiam co by bylo gdybym jednak ochrzcila dziecko w swoim
kosciele?
Dlaczego mam wrazenie,ze gdybym tak postapila to rodzina meza
zdmuchnelaby mnie
z powierzchni ziemi? Gdyby mogla :)....

Mam tylko nadzieje ze uda mi sie wychowac moje dziecko zgodnie z moim
sumieniem
i z nauka kosciola o którym wiem bardzo niewiele...

Pozdrawiam i sciskam Was mocno
Rybka

PS Moze ktos z Was ma podobna sytuacje ?