rozstanie

1. Data: 2002-06-24 17:45:50

Temat: rozstanie
Od: "linek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy możecie mi napisać, w jaki sposób można trochę lżej przeżyć rozstanie z
bardzo ważną dla mnie osobą? Bo na razie siedzę i ryczę.
Alina

1. Data: 2002-06-24 17:50:47

Temat: Re: rozstanie
Od: "isia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"linek"
> Czy możecie mi napisać, w jaki sposób można trochę lżej przeżyć rozstanie
> bardzo ważną dla mnie osobą? Bo na razie siedzę i ryczę.
> Alina

Tego nie unikniesz, porycz sobie to dobre odreagowanie na stres.
Dobrze, że się nie upijasz, jak to robią inni.
Czas leczy rany, dziś nic Ci więcej nie napiszę.
Mimo to, serdecznie współczuję.
Isia

1. Data: 2002-06-24 17:58:07

Od: "linek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

isia napisał(a) w wiadomości: ...

> Tego nie unikniesz, porycz sobie to dobre odreagowanie na stres.

Paradoks - jestem na takich studiach, że orientuję się, że dobrze jest
płakać, zdawać sobie sprawę ze swoich uczuć, nie uciekać przed nimi... Ale
to nie pomaga.
Alina

1. Data: 2002-06-24 18:00:50

Od: "isia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "linek" >
> Paradoks - jestem na takich studiach, że orientuję się, że dobrze jest
> płakać, zdawać sobie sprawę ze swoich uczuć, nie uciekać przed nimi... Ale
> to nie pomaga.
> Alina

Pisząc "tego nie unikniesz" miałam na mysli jej płacz, czy nie jest to
naturalna reakcja kobiety na stres , w dodatku nieświadoma?
Isia

1. Data: 2002-06-24 18:02:11

Od: "isia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "linek"
Oczywiście Twój płacz.
Isia

1. Data: 2002-06-24 18:04:36

Od: "isia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"linek"

Nie stresuj się, wiem co czujesz i naprawdę Ci współczuję, chyba źle mnie
zrozumiałaś. Powodzenia.
Isia

1. Data: 2002-06-24 18:21:22

Od: "inka" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy możecie mi napisać, w jaki sposób można trochę lżej przeżyć rozstanie
> bardzo ważną dla mnie osobą? Bo na razie siedzę i ryczę.

Nie mogę Ci tego napisać - wiesz czemu? bo nie da się lekko przeżyć
rozstania z taką osobą. Na to potrzeba czasu i tak naprawdę tylko on jest
lekarstwem. Jeśli TA osoba była bardzo ważna nie zapomnisz jej nigdy, ale
kiedyś nie będziesz już czuła bólu paznokci a jedynie ukłucia.
Płacz, tańcz, wsłuchuj się w ciszę... Rób wszystko - zabijaj wolny czas.
To minie, uwierz mi...

inka

1. Data: 2002-06-24 18:24:11

Od: "Premiere" <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "linek" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy możecie mi napisać, w jaki sposób można trochę lżej przeżyć rozstanie
> bardzo ważną dla mnie osobą? Bo na razie siedzę i ryczę.
> Alina

Znaleźć jej drobne wady? ;-)

1. Data: 2002-06-24 20:08:00

Od: "Witold" <B...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy możecie mi napisać, w jaki sposób można trochę lżej przeżyć rozstanie
> bardzo ważną dla mnie osobą? Bo na razie siedzę i ryczę.
Ano właśnie. Rycz, pisz, mów, opowiadaj o swoim nieszczęściu aż do
znudzenia, aż do zmęczenia, aż... aż sama tych opowieści będziesz miała
dosyć. Wtedy powoli, sukcesywnie zacznij przestawać. Sprawdzone.

--
Serdeczne pozdrowienia,
Witek

1. Data: 2002-06-24 20:47:26

Od: Dana <d...@i...nospam.pruszkow.org> szukaj wiadomości tego autora

Witold wrote:
> [...]
> Serdeczne pozdrowienia,
> Witek
> Nie ma postępu bez herezji. Hirszfeld Ludwik

Na to co Cię gryzie nie ma recepty.
Możesz płakać, ale i tak to Ty cierpisz
i nikt nie wie jak bardzo.Może czas Ci pomoze.
Ja rok temu straciłam chlopaka(umarł) i bardzo
mi go brakuje.Jego zapachu, słów, jego spojrzenia
...jeśli Twój chlopak jest gdzies to pomyśl sobie,ze
moze tak miało byc. Płacz ile się da, albo narysuj swój ból.
Pozdrawiam.
Dana

BARDZO WSZYSTKIM DZIEKUJĘ
szybkie czytanie
[ SPAM] PILNIE sprzedam działki nad morzem ŚMIECHÓW 8.50 ZŁ - m/kw 1344, 1045, 1058,1104, 1046 m/kw
ona odeszla, znaczy mowi ze na jakis czas...:(
carl jung