rozwiedziony=gorszy?

1. Data: 2001-11-11 18:55:53

Temat: rozwiedziony=gorszy?
Od: <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja w sprawie osób rozwiedzionych.......dlaczego, jeśli ktoś miał watpliwy
zaszczyt przeżyć niezapomnianą chwilę, jaka jest rozwód - uważany jest za
pozostałą część tzw. dobrego społeczeństwa za coś gorszego?

1. Data: 2001-11-11 19:39:10

Temat: Re: rozwiedziony=gorszy?
Od: "Asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja w sprawie osób rozwiedzionych.......dlaczego, jeśli ktoś miał watpliwy
> zaszczyt przeżyć niezapomnianą chwilę, jaka jest rozwód - uważany jest za
> pozostałą część tzw. dobrego społeczeństwa za coś gorszego?

A może jest inaczej?
Znaczy rozwiedziony czuje, że poniósł porażkę i myśli sobie, że jest w
związku z tym postrzegany jako gorszy, choć niekoniecznie przekłada się to
na to jak faktycznie jest odbierany przez społeczeństwo.

Asmira

1. Data: 2001-11-11 20:15:10

Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

o...@p...onet.pl wrote:

> ja w sprawie osób rozwiedzionych.......dlaczego, jeśli ktoś miał watpliwy
> zaszczyt przeżyć niezapomnianą chwilę, jaka jest rozwód - uważany jest za
> pozostałą część tzw. dobrego społeczeństwa za coś gorszego?

Choćby dlatego, że ślubu kościelnego wziąć już nie może.
Tworzy to problemy.

pozdrawiam
Arek

1. Data: 2001-11-11 20:45:35

Temat: Odp: rozwiedziony=gorszy?
Od: "lea_maria" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dlaczego, jeśli ktoś miał watpliwy
> zaszczyt przeżyć niezapomnianą chwilę, jaka jest rozwód - uważany jest za
> pozostałą część tzw. dobrego społeczeństwa za coś gorszego?

Bo jesteśmy nietolerancyjnym społeczeństwem, dla którego model szczęśliwej,
"pełnej" rodziny jest najważniejszy. Ważniejsze jest stważanie pozorów niż
uczucia :((

1. Data: 2001-11-11 22:02:07

Od: "Mal" <v...@z...com> szukaj wiadomości tego autora

Mi to wali ale może świdczy to o tym że wcale taki
idealy nei jest skoro jego byłą od neigoi
dstreczylo

--
VesemirTW
v...@z...com GG 547019

1. Data: 2001-11-12 07:55:14

Od: "Tomfa" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

| ja w sprawie osób rozwiedzionych.......dlaczego, jeśli ktoś miał watpliwy
| zaszczyt przeżyć niezapomnianą chwilę, jaka jest rozwód - uważany jest za
| pozostałą część tzw. dobrego społeczeństwa za coś gorszego?

No bo tak to juz jest, to jak z samochodami, niektorzy wolą używane, a
niektórzy nowe. Problem w tym, że małżeństwo i w ogóle związki ludzi,
charakteryzuja się tym, że nikt nie lubi w tym względzie gdy dostaje coś
niespecjalnego, w tym znaczeniu, używanego. I to czy to jest śmieszne czy
też żałosne, tak jest.

Tomfa.

1. Data: 2001-11-12 08:42:09

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Arek <a...@e...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@e...net...
> o...@p...onet.pl wrote:
> Choćby dlatego, że ślubu kościelnego wziąć już nie może.
> Tworzy to problemy.
>
> pozdrawiam
> Arek

Witam!
Nie dla każdego ślub kościelny ma aż tak wielkie znaczenie :) Pozdrawiam!
Elizabeth

1. Data: 2001-11-12 08:51:58

Od: "porte-parole" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niespecjalnego, w tym znaczeniu, używanego. I to czy to jest śmieszne czy

...czasem jednak lepiej jechac dalej uzywanym mercedesem, niz nowym
seicento, szczegonie, kedy trasa dluga...
p.

1. Data: 2001-11-12 09:28:17

Od: "Tomfa" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

| ...czasem jednak lepiej jechac dalej uzywanym mercedesem, niz nowym
| seicento, szczegonie, kedy trasa dluga...

No skoro rozwodnik jest "kasiasty" :)) a szanse na rownie kasiastego
kawalaera sa nikłe, no to sytuacja wygląda zupełnie inaczej.

Tomfa

1. Data: 2001-11-12 09:51:23

Od: "porte-parole" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomfa <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9so51q$fm2$...@n...tpi.pl...

> No skoro rozwodnik jest "kasiasty" :)) a szanse na rownie kasiastego
> kawalaera sa nikłe, no to sytuacja wygląda zupełnie inaczej.

hmmm, tu nie chodzi o kase, ale o klase...
pozdrawiam.

Szpital(sanatorium) psychiatryczne dla młodzierzy w Krkwoie
no to mnie przywialo
psycholog = psychiara???
Wieczór ty idioto
Wzrost