Wzrost

1. Data: 2001-11-11 16:56:37

Temat: Wzrost
Od: "Wolf" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pznałem fajną dziewczyne ktora mnie tez polubiła i chce ze mna chodzic.Dla
mnie tylko jest mały proble ze ona jest troche wyzsza ode mnie.Jak mozecie
mi przekonac ,ze niepotrzebnie stwarzam problem i ze wzrost niematakiego
znaczenia.

pozdroofka

1. Data: 2001-11-11 17:19:20

Temat: Re: Wzrost
Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

"Wolf" <r...@w...pl> writes:

> [...]
> mi przekonac ,ze niepotrzebnie stwarzam problem i ze wzrost niematakiego

Blah, gdybym Cię nie pamiętał z postów o nieśmiałości, to bym Cię nie
przekonywał, ale tak... Powiem tak - znałem kiedyś dziewczynę (jedną),
która twierdziła, że nawet jej to nie przeszkadza. :P

A tak naprawdę - nie przejmuj się. Zapomnisz o tym niedługo i będzie OK.
--
Samotnik Michal Jeczalik Sr
http://www.samotnia.eu.org/

1. Data: 2001-11-11 17:37:22

Od: "Wolf" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

To ja taki sławny jestem na tej grupie ,że mnie wszyscy rozpoznają ?

I dzieki, za rade !!!
Mi też sie wydaje ze wzrost , nie ma takiego znaczenia.Wazne sa uczucia.

poadroofka

1. Data: 2001-11-11 18:36:29

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <9smal0$9bn$1@news.tpi.pl>, r...@w...pl says...
> [...]
> mi przekonac ,ze niepotrzebnie stwarzam problem i ze wzrost niematakiego

To jest nawet mile jak sie przekonasz;-))

1. Data: 2001-11-11 18:38:11

Od: LukasTel <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Takie moje głupie:
załóż obcasy :-)

1. Data: 2001-11-11 20:53:31

Od: "Wolf" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej :)

A w jakim sensie miłe ??
Ty też masz wyższą od siebie dziewczyne ?

czekam na odp.

pozdroofka

1. Data: 2001-11-11 20:54:07

Od: "Wolf" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Założyłem ale ona też...... no i dlatego jest wyższa.

pozdroofka

1. Data: 2001-11-11 21:29:40

Od: <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mi przekonac ,ze niepotrzebnie stwarzam problem i ze wzrost niematakiego

Te wysokie są zazwyczaj najładniejsze, i najbardziej pogodne - znam to po sobie
A co do kompleksu niższości to jest to niczym w poruwnaniu z tym co dostajesz.

1. Data: 2001-11-11 22:24:54

Od: "Zbirkos" <z...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mi przekonac ,ze niepotrzebnie stwarzam problem i ze wzrost niematakiego

To zalezy gdzie chce z Toba chodzic ?

do piwniny po ziemniaki ? No jesali strop w piwnicy jest niski to bedzie to
glupio wygladac, bo ona np.: bedzie sie musisla schylac a ty nie ?

no chyba, ze chcecie chodzic do parku, wtedy problemem moga byc nisko
osadzoen galezie drzew.

pograc w kosza ? ojjj to juz przewalone totalne, bo kobieta Cie zblokuje jak
bedziesz chcial wpakowac ball do kosza.

No nie wiem gdzie jeszcze mozecie chceic chodzic.
Sa rozne miejsca.

Ale ja mam np.: kolezanki ktore sa wyzsze ode mnie, a chodze z nimi np.: na
wyklady czy tez czasem na piwo, jakos nie ma z tym problemu. Wiec nie
rozumiem w czym problem u Ciebie ?

:))))))))

Zbirkos

1. Data: 2001-11-12 13:28:13

Od: "Agnieszka" <...@...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam bardzo serdecznie:)
bardzo niepotrzebnie stwarzasz problemy, bo jesli tylko ona nie ma
wątpliwości i obaw, to TY ich tym bardziej mieć nie powinienes!:) Sama
jestem dosyć wysoka i gdybym miałą szukać partnera tylko i wyłącznie wśród
wyższych to miałabym duży problem..........:)
nie myśl o wzroście, tylko o tym , ze ona Cię polubiła:)
Agnieszka

No co teraz zrobić?
Cze oll
IREK z Big Brother