rozwód a rozdzielność majątkowa i alimenty

1. Data: 2004-06-06 16:31:12

Temat: rozwód a rozdzielność majątkowa i alimenty
Od: "i." <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

chcemy (na pewno) się rozwieść po kilkunastu latach małżeństwa,
mamy 1 dziecko nastoletnie,
mamy rozdzielność majątkową od roku czasu,
mieszkanie i wszystko co w nim zapisane jest na mnie,
rozwód chcemy wziąć bez orzekania o winie,
pytania:
1. Jak postąpi sąd (podział majątku) jeśli mieszkamy razem w moim
mieszkaniu, czy można (czy trzeba) w pozwie napisać coś żeby sąd nie
rozpatrywał tej sprawy?
2. Czy na pozwie można zadeklarować kwotę łożenia alimentów na dziecko?
Jeśli pozew (bez orzekania o winie) podpisują oboje małżonkowie to czy sąd
będzie ingerował w zadeklarowaną przez ojca (dziecko zostaje z matką)
wysokość alimentów (czy będzie
pytał o dochody), a jeśli tak to jaką zasadą kieruje się sąd przy ustalaniu
wysokości alimentów (jakiś % od dochodu czy jak)?
3. Czy w związku z powyższymi pytaniami ma znaczenie kto jest pozwanym a kto
powodem?

pozdrawiam
i.

2. Data: 2004-06-07 00:35:21

Temat: Re: rozwód a rozdzielność majątkowa i alimenty
Od: "misiczka" <s...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "i." <z...@m...pl> napisał w wiadomości
> chcemy (na pewno) się rozwieść po kilkunastu latach małżeństwa,

pl.soc.prawo

pozdrawiam, misiczka

--
W życiu cokolwiek oswoisz, jesteś za to odpowiedzialny
(Saint-Exupery)

tesc
mowic wszystko?
Dzięki SMS można wybudować hospicjum