rozwolnienie

1. Data: 2002-12-22 19:45:01

Temat: rozwolnienie
Od: "andda" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam:)
moze to glupie pytanie, ale powiedzcie mi co sie bierze oprocz wegla,
nifuroksazydu na rozwolnienie?
czy moze powinno sie cos jeszcze lykac? co robic?
moze jakos mi pomozecie
z gory dzieki

2. Data: 2002-12-22 20:10:47

Temat: Re: rozwolnienie
Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "andda" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nifuroksazydu na rozwolnienie?
> czy moze powinno sie cos jeszcze lykac? co robic?

smecta
U.

3. Data: 2002-12-22 20:11:07

Od: "Amelka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

a po tym co bierzesz nei przechodzi?

Amelka

4. Data: 2002-12-22 20:44:06

Od: "jurek" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nifuroksazydu na rozwolnienie?
> czy moze powinno sie cos jeszcze lykac? co robic?

Mozesz dodac "Loperamid" jest bez recepty

5. Data: 2002-12-22 20:54:15

Od: "Jasiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po pierwsze rozwolnienie jako objaw najszybciej przechodzi po loperamidzie
(Imodium, Loperamid). Jeżeli trwa długo/jest bardzo nasilone, powinieneś
uzupełnić elektrolity (pić Gastrolit). Poza tym, jeżeli to nie jest zatrucie
pokarmowe, nifuroksazyd jest zbędny.

pzdrvki

--
Jasiek

6. Data: 2002-12-22 20:55:34

Od: "kakrysa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> smecta

stanowczo odradzam, chyba, ze w wypadkach nagłych, kiedy nie ma gdzie się
"spełnić"

7. Data: 2002-12-22 21:53:20

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana wszem i wobec jako kakrysa zamieszkała pod adresem
<k...@N...pl>
w artykule <news:au58ru$ok2$1@news.onet.pl> napisała w ten deseń:

> stanowczo odradzam, chyba, ze w wypadkach nagłych, kiedy nie ma gdzie
> się "spełnić"

Dlaczego odradzasz? Pytam poważnie, bo niejednokrotnie podawałam
dzieciom i rodzinie.
--
Pozdrówka
Tatiana

8. Data: 2002-12-23 08:49:17

Od: "kakrysa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego odradzasz? Pytam poważnie, bo niejednokrotnie podawałam
> dzieciom i rodzinie.

Bo ona właściwie cementuje, a nie pomaga - więc człowiek i tak się nie
wypróżni po podaniu, tylko później, i z reguły bez zmian.
Ja w trakcie wycieczek, kiedy nie było się gdzie spełnić, stosowałem smecte,
ale potem z kolei "kupy' były nieregularne.

9. Data: 2002-12-23 09:26:09

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kakrysa" <k...@N...pl> napisał w wiadomości
> [...]
smecte,
> ale potem z kolei "kupy' były nieregularne.

???
A co to znaczy "cementuje a nie pomaga"?

Smecta powleka blone sluzowa przewodu pokarmowego i zwieksza jego
wytrzymalosc na czynniki drazniace.
W zalecanych dawkach nie zmienia fizjologicznego czasu pasażu jelitowego!

Kaska

Hit! - nowe hasło przewodnie lekarzy
OT
Złamane żebra