rtg zębów

1. Data: 2002-08-14 15:28:21

Temat: rtg zębów
Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie: czy robiąc ok. miesiąc temu rtg panoramiczny zębów mogę zrobić
teraz dodatkowo jeszcze zdjęcie zębowe(2-4 zęby? Czy będzie to może za duża
dawka promieniowania?

2. Data: 2002-08-14 18:16:06

Temat: Re: rtg zębów
Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zrobić
> teraz dodatkowo jeszcze zdjęcie zębowe(2-4 zęby? Czy będzie to może za

spokojnie, standartowo do leczenia kanalowego robi sie czasami nawet 3-4
zdjecia. dawka jest w porownaniu i innymi zdjeciami bardzo mala. jezeli
chcesz koniecznie zminimalizowac dawke to znajdz gabinet stom. z
radiowizjografia - wtedy dawka jest ok 10-krotnie mniejsza niz w przypadku
zdjecia punktowego wykonanego standartowa metoda.ale generalnie nie ma
zadnego ryzyka przekroczenia dawki - ani w jednym ani w drugim przypadku.

Adam

wakacje za darmo!!
Ból ucha
Wysiłek a ból w okolicach serca.