ruby rose skrzyneczka - polecam:)

1. Data: 2005-03-18 15:49:59

Temat: Re: ruby rose skrzyneczka - polecam:)
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mips, sącząc kawkę, wyklepał:

> Zapach cieni przeokropny.

Eeee, ładny jest :) Taki, no, cieniowy po prostu.

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-03-19 09:21:51

Od: "Czarnulka" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kruszyzna"

> Kupiłam w mojej legendarnej Arenie. Arena to poprostu hala, a w niej
> różne butiki, spożywcze, warzywniaki, drogerie i tego typu rzeczy.
> Spódnicę dostałam właśnie w jednym z tamtejszych sklepików. Nie mam
> pojęcia, co to za firma, a nie, przepraszam, jest na metce "pepper corn",
> cokolwiek to znaczy. Do kiecy można dokupić górę w postaci marynarki
> (też sztruksowej) lub takiego jakby kurtkopodobnego wdzianka.
> Sprzedają to osobno, za co jestem im dozgonnie wdzięczna, bo mogę
> kupić dół w innym rozmiarze niż góra :)

Czas jechać na wiosenny rekonesans na Stadion i do KDT, jak widzę :)
Albo do Wrocka, do Areny... ;)

Czarnulka

1. Data: 2005-03-20 19:10:29

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata Krzyżaniak napisał/a w

> E, przesadzasz - nie są jakieś przeraźliwe. Znacznie
> intensywniejsze są cienie Joko.

Z kosmetykami Joko jakoś się dotąd nie spotkałam, więc nie mogę
porównać, ale na ten przykład Inglot (Integra) jest o niebo lepszy od
Ruby Rose. Że już o "lepsiejszości" Focusa Lancome'a nie wspomnę.

> No ależ skąd. Kotom też się podoba, wsadzają ryje, bo się maluję
> na ICH parapecie.

Wiesz, jest taka teoria, że zwierzątka niekoniecznie lubią te same
zapachy, co ludzie. Znaczy się im mniej się ludziom zapach podoba,
tym bardziej 'lecą' na niego zwierzaczki ;>

--
Zofia Rakowska

Lubisz futra? -> http://empatia.pl/plik/55.jpg

1. Data: 2005-03-21 07:10:42

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Sun, 20 Mar 2005 19:10:29 +0000 (UTC), przyszła do mnie
wiadomość z adresu <m...@o...pl> i powiedziała:

> Z kosmetykami Joko jakoś się dotąd nie spotkałam, więc nie mogę
> porównać, ale na ten przykład Inglot (Integra) jest o niebo lepszy od
> Ruby Rose. Że już o "lepsiejszości" Focusa Lancome'a nie wspomnę.

Ale nie mają skrzyneczek z 48 kolorami ;-)

> Wiesz, jest taka teoria, że zwierzątka niekoniecznie lubią te same
> zapachy, co ludzie. Znaczy się im mniej się ludziom zapach podoba,
> tym bardziej 'lecą' na niego zwierzaczki ;>

Ja tylko tak dyskretnie daję do zrozumienia, że mnie _też_ się podoba,
więc DGCC.

Zuzanka (zwierzątka mają dobry węch ;->)

*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

1. Data: 2005-03-24 21:30:57

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale nie mają skrzyneczek z 48 kolorami ;-)

Cóż z tego, gdy z 48 2 (słownie: dwa) kolory nadają się (w moim
przypadku, of kors) do użytku. Reszta nie pasuje :( Więc jest dużo i
dużo zbędnego też jest.

> Ja tylko tak dyskretnie daję do zrozumienia, że mnie _też_ się
> podoba

Wiem, załapałam, zrozumiałam :>

--
Zofia Rakowska