cellulit - dremaż limfatyczny (3miasto)

1. Data: 2005-03-11 16:16:18

Temat: cellulit - dremaż limfatyczny (3miasto)
Od: "klima" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
Czytałam sobie trochę o czymś na cellulit, na jednej ze stronek,
http://www.puellanova.pl/index.php?showart=125
znalazłam też jakieś porady na www.mapaurody.pl
i jeszcze gdzieś, chyba na olsztyniak.pl . Często powtarza się tam coś
takiego,jak drenaż limfatyczny.
Co to dokładnie jest, ile to kosztuje,czy naprawdę działa i czy gdzieś w
Trójmieście można to znaleźć??
dzięki z góry..a może jeszcze inne pomysły na ten cholerny cellulit..wiem,że
ten temat był tysiąc razy mielony;)))
ale może jeszcze coś..eh
pozdrawiam!