ruchoma nerka

1. Data: 2004-03-28 09:26:39

Temat: ruchoma nerka
Od: ">>Darko<<" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam ruchomą nerkę
czy w związku z tym mogę codzić na areobik?
czy jest coś czego nie wolno robić przy ruchomej nerce?

Marysia

2. Data: 2004-03-29 17:03:33

Temat: Re: ruchoma nerka
Od: "Kasia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ">>Darko<<" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
> mam ruchomą nerkę
> czy w związku z tym mogę codzić na areobik?
> czy jest coś czego nie wolno robić przy ruchomej nerce?
>
> Marysia

Też mam ten problem. Mam zakazane wszelkie podskoki i skoki. Lekarz zalecił
mi przytycie i pomogło tzn. nie odczuwam bólu.
Tak więc wg. mnie aerobik odpada.

Pozdr. Kaśka

3. Data: 2004-03-29 18:33:20

Od: "Kaśka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mam ruchomą nerkę
> czy w związku z tym mogę codzić na areobik?
> czy jest coś czego nie wolno robić przy ruchomej nerce?

Piszę jeszcze raz , bo chyba wysłałam w kosmos poprzednią odpowiedź, bo nie
doszła.
Też mam ruchomą nerkę. Lekarz zakazał mi wszelkich podskoków i skoków oraz
dźwigania. Tak więc aerobik raczej odpada.
Nie ma na to leków, ale lekarz polecił mi przytyć i pomogło, bo bóle
skończyły się.

Pozdr. Kaśka

przestrzeń podtwardówkowa
moj nosek