TARCZYCA

1. Data: 2004-03-27 21:49:26

Temat: TARCZYCA
Od: "Wojciech Gąsior" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Potrzebuję pilnie informacji na temat tarczycy.Jak to sie leczy , jakie są
jej objawy, czy to grozna choroba?Bardzo prosze o wyczerpujące i szczegółowe
informacje.Z góry dziękuję. Pozdrawiam serdecznie.

2. Data: 2004-03-27 21:57:24

Temat: Re: TARCZYCA
Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojciech Gąsior <w...@i...pl> napisał(a):

> [...]
> jej objawy, czy to grozna choroba?Bardzo prosze o wyczerpujące i szczegółowe
> informacje.Z góry dziękuję. Pozdrawiam serdecznie.

Jezu Chryste na deskorolce, może wreszcie zrobić jakieś FAQ, gdzie będzie
napisane, najlepiej dużymi literami, że tarczyca to taki gruczoł jest, nie
choroba?

JoP

3. Data: 2004-03-27 23:57:19

Od: "Wojtek G. \(Wojtex\)" <w...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Gąsior" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]

szczegółowe
> informacje.Z góry dziękuję. Pozdrawiam serdecznie.

O rany, napisz lepiej co to za choroba tarczycy, jest ich trochę
a ostatnio jasnowidze omijają naszą grupę ;). Jak napiszesz jaka to
choroba to będzie nam łatwiej. Mam nadzieję że wiesz, że tarczyca to
nie choroba tylko gruczoł dokrewny wydzielający hormony, jeśli nie
wiesz to poczytaj najpierw na
http://www.zdrowie.med.pl/tarczyca/anat_i_fizjo/a_ta
rczyca.html
jak to działa.

Pozdrawiam
Wojtex

4. Data: 2004-03-28 09:27:33

Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

szczegółowe
> informacje.Z góry dziękuję. Pozdrawiam serdecznie.

Była kiedyś w sieci wspaniała strona o tarczycy: www.tarczyca.med-centrum.pl
. Niestety, od jakiegoś już czasu cała witryna www.med-centrum.pl została
albo zamknięta, albo gdzieś przeniesiona. Prawdopodobnie mam gdzieś kopię,
na jakimś CDRomie. Gdybyś bardzo był zainteresowany, to daj znać i postaram
się poszukać.

Pozdrawiam, andrzej

--
http://www.glowacki.art.pl