Pytanie może do gastrologa ?

1. Data: 2004-03-27 20:18:18

Temat: Pytanie może do gastrologa ?
Od: "Asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, jestem tu pierwszy raz i mam pytanie o taką przypadłość. Od pewnego
czasu męczy mnie taka dolegliwość, uczucie ciężkości na żołądku po zjedzeniu
czegokolwiek.Zrobiłam rentgen żołądka,przełyku i dwunastnicy, okazało się,
że w żołądku jest powietrze i narasta podczas badania. Lekarz zalecił USG i
badania krwi. Na USG idę w poniedziałek, a wyniki mam takie:
-aktywność gama-GTP w surowicy 18 - norma u kobiet 9-37
-bilirubina 0,92mg% norma 0,3-1 mg%
-aktywność distazy we krwi 54 u/l norma < 82 u/l
-aktywność diastazy w moczu 196 u/l norma <360 u/l
-aktywność fosfatazy zasadowej w surowicy 47 u/l norma do 100 u/l
poziom aminotransferez we krwi: AspAT 17 u/l norma 31 u/l
ALAT 17 u/l norma 31 u/l
-krew obwodowa :hematokryt 41,4; hemoglobina 14,0 / 88%; krw.czerwone 4 410
000; białe 4 100 MCV 93,9; MCH 31,7; MCHC 33,8
- badanie moczu: - zmartwiło mnie takie oznaczenie- Białko | + |
Moje pytanie: skąd to powietrze i czy wyniki badania krwi są w normie. Dodam
jeszcze, że nie jem łapczywie ani szybko, a uzębienie w porządku.
Pozdrawiam serdecznie i z góry dzięki za odpowiedź.
Asia.
P.S. Choroby wrzodowej nie ma.