runianka

1. Data: 2005-08-01 19:28:50

Temat: runianka
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego runianka na ogół nie zawiązuje u nas owoców. I ciekawa jestem u
kogo ewentualnie zawiązuje ;)

Pozdrawiam
kaśka

2. Data: 2005-08-02 11:49:45

Temat: Re: runianka
Od: "Waldek" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pozdrawiam
> kaśka
>
> Nie zawiązuje owoców ponieważ bardzo rzadko ma kwiaty żeńskie.
Pozdrawiam,Waldek

3. Data: 2005-08-02 17:47:14

Od: "Basia Kulesz " <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale przecież to roślina wprawdzie rozdzielnopłciowa, ale jednopienna?

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2005-08-02 18:05:36

Od: "Waldek" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale przecież to roślina wprawdzie rozdzielnopłciowa, ale jednopienna?
>
> Pozdrawiam, Basia.

Uważam że przyczyną też może być budowa kwiatu.Kwiaty runianki
mają zgrubiałe nitki pręcików i mogą być mniej sprawne.
Pozdrawiam,Waldek

5. Data: 2005-08-03 07:28:48

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote:

> Dlaczego runianka na ogół nie zawiązuje u nas owoców. I ciekawa
> jestem u kogo ewentualnie zawiązuje ;)

Całkiem sporo owoców i płodnych nasion mają runianki rosnące we
wrocławskim OB.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Kurwa-mędrzec z miasteczka Suez
Chorowała co prawda na lues,

6. Data: 2005-08-03 07:40:57

Od: "Basia Kulesz " <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Całkiem sporo owoców i płodnych nasion mają runianki rosnące we
> wrocławskim OB.

A przypadkiem nie wiesz, czy tam nie rosną egzemplarze pochodzące z różnych
źródeł?

Pozdrawiam, Basia.

7. Data: 2005-08-03 19:39:59

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz " <b...@p...onet.pl> wrote:

> A przypadkiem nie wiesz, czy tam nie rosną egzemplarze pochodzące z
> różnych źródeł?

Nie wiesz. Wiesz natomiast że nasiona te kiełkują całkiem dobrze :).

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Jest coś, co czuje niechęć do słów ,,Kuala Lumpur''
W farmerze, kiedy rąbie drwa. Rąbnąłbym z punktu

Żywotnik zachodni szmaragd Thuja occidentalis smaragd
Wiśniodaktyl ...
bluszcz wiednie po rozprawieniu z przedziorkiem
Nasiona - szkółka
przeprowadzka świerka