rury miedziane

1. Data: 2010-02-16 17:21:57

Temat: rury miedziane
Od: irackman <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

witam
Mam zamiar wykonac pewien projekt, do którego potrzebne mi będą
kawałki rurek miedzianych o długości do 20 cm i średnicy do 30mm. nie
zostało komuś po budowie lub remoncie? Wdzięczny byłbym bardzo

2. Data: 2010-02-16 17:35:55

Temat: Re: rury miedziane
Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

irackman napisał(a):
> [...]
> kawałki rurek miedzianych o długości do 20 cm i średnicy do 30mm. nie
> zostało komuś po budowie lub remoncie? Wdzięczny byłbym bardzo
Miedz w cenie, wiec wszystko do skupu trafia :)
--
Krzysiek

3. Data: 2010-02-16 17:53:14

Od: irackman <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Miedz w cenie, wiec wszystko do skupu trafia :)
> --
> Krzysiek
Toteż przed zapłatą prawdziwymi pieniędzmi się nie wzdragam, chodzi mi
tylko o ubiegnięcie ludzia chcącego to opchnąc na skupie.

4. Data: 2010-02-16 19:53:10

Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

irackman napisał(a):
> Toteż przed zapłatą prawdziwymi pieniędzmi się nie wzdragam, chodzi mi
> tylko o ubiegnięcie ludzia chcącego to opchnąc na skupie.
Podaj swój rejon może ktos sie odezwie.
Ale jak byś sie przeszedł po jakiś skupach z flaszką, to
IMHO, torba pełna :)
--
Krzysiek

5. Data: 2010-02-16 19:53:52

Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "irackman" <w...@g...com> napisał w wiadomości
c.googlegroups.com...

> Miedz w cenie, wiec wszystko do skupu trafia :)

>Toteż przed zapłatą prawdziwymi pieniędzmi się nie wzdragam, chodzi mi
>tylko o ubiegnięcie ludzia chcącego to opchnąc na skupie.

To kup w sklepie 1 czy 2 czy 5 metrow takiej rury. sprzedadzą tobie bez
problemow każdą ilość nawet metrowe kawalki.

Kris

6. Data: 2010-02-16 21:33:49

Temat: Re: rury miedziane [ot]
Od: "Mustafa" <M...@B...xx> szukaj wiadomości tego autora

> sprzedadzą tobie bez problemow

rany bosssskie..... Kris... aż zęby bolą...
nie "sprzedadzą tobie", tylko "sprzedadzą ci" :)

7. Data: 2010-02-16 21:52:58

Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mustafa napisał(a):
> rany bosssskie..... Kris... aż zęby bolą...
> nie "sprzedadzą tobie", tylko "sprzedadzą ci" :)
Jak już, to nie ci, a Ci :)
--
Krzysiek

8. Data: 2010-02-16 22:20:16

Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mustafa" <M...@B...xx> napisał w wiadomości

> rany bosssskie..... Kris... aż zęby bolą...
> nie "sprzedadzą tobie", tylko "sprzedadzą ci" :)

jacy "ci" ? Oni ?
--
Jackare

9. Data: 2010-02-17 08:58:22

Od: irackman <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Lut, 20:53, Krzysztof 45 <m...@v...pl> wrote:
> irackman napisał(a):> Toteż przed zapłatą prawdziwymi pieniędzmi się nie wzdragam,
chodzi mi

> Podaj swój rejon może ktos sie odezwie.
> Ale jak byś sie przeszedł po jakiś skupach z flaszką, to
> IMHO, torba pełna :)
> --
> Krzysiek

warszawa i okolice, dokładniej Mińsk Mazowiecki

10. Data: 2010-02-18 03:20:39

Od: "Yozwig" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> jacy "ci" ? Oni ?

Ony ;)

--
Yozwig

Piekarnik Ikea Datid - przesunięta tarcza programatora
http://goldenlomza.repub lika.pl
POMOCY !!!
pytanie do hydraulików
wlaczanie urzadzen czujnikiem ruchu