rwanie osemek w wawie - informacje

1. Data: 2004-03-15 10:18:08

Temat: rwanie osemek w wawie - informacje
Od: "szerszen" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej

zycie zmusza mnie do tego ponurego kroku jako ze slyszalem rozne rzeczy, a
do dentysty na szczescie chodze zadko mam pytanie do tych co juz temat
przerabiali

musze usunac na szybko jedna osemke, a docelowo najlepiej wszystkie,
slyszalem ze podobno jest w warszawie, szpital/oddzial/przychodnia nie wiem
dokladnie co to gdzi mozna sie polozyc na 3 dni i usuwaja wszystkie za
jednym zamachem, wczesniej jednak nalezy zrobic rendgen itp

mam teraz pytanie gdzie to wszystko mozna zrobic, gdzie rendgen, gdzie
nalepiej usunac, czy rzeczywiscie jest miejsce gdzie wszystkie za jednym
zamachem mozna wyrwac, czy potrzebne sa jakies skierowania, czy mozna isc
tak z ulicy, czy to cos kosztuje i jesli tak to ile?
jakies namiary, sugestie itp

wielkie dzieki za pomoc
szerszen

2. Data: 2004-03-16 14:41:00

Temat: Re: rwanie osemek w wawie - informacje
Od: "Barbara" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rentgen zrobic w Klinice Damiana na Walbrzyskiej. ( Na ul. Postepu w
Consilium nie radze - zle zdjecia) Usunac najlepiej na Lindleya - Chirurgia
szczekowa, ale tam sa zapisy trzeba czekac 2 - 3 tyg. Prywatnie np za
usuniecie 6 dolnej ze znieczuleniem i zalozeniem szwu zaplacila kolezanka
150 zl.

Basia

3. Data: 2004-03-16 15:18:59

Od: "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
> Rentgen zrobic w Klinice Damiana na Walbrzyskiej. ( Na ul. Postepu w
> Consilium nie radze - zle zdjecia)

Co można sknocić w rtg zęba? Zawsze wydawało mi się, że to raczej
prosta sprawa.

Pozdrawiam,
Artur

Rewelacyjny preparat ziołowy