rzęsy

1. Data: 2003-03-15 08:16:50

Temat: rzęsy
Od: "Keta" <k...@m...leg.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakiś czas temu pytałam na grupie co zrobic aby krótkie, rzadkie rzęsy
zamieniły się w piękne "firanki".
Wiele z was proponowało olejek rycynowy, ale czy mozecie powiedziec coś
więcej o tej metodzie? Jak często go stosować? Po jakim czasie widać
rezultaty??
A moze znacie jeszce jakieś inne sposoby na odżywienie rzęs??
Z góry dziękuję i pozdrawiam. Kasia

1. Data: 2003-03-15 08:39:45

Temat: Re: rzęsy
Od: "Tib[Ruda]" <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Keta wrote:

> [...]
> rezultaty??
> A moze znacie jeszce jakieś inne sposoby na odżywienie rzęs??

Nie czytalam wczesniejszych watkow z braku czasu glownie,ale
podpowiem,co wzmocnilo moje rzesy-jest takie cos,co nazywa sie
"Lipocils" firmy "Talika",francuskiej chyba.Odzywka taka bezbarwna z
roslinnymi czymstam.Wg reklamy powoduje wzrost rzes w ciagu miesiaca i
ich powazne wzmocnienie.U mnie zadzialalo-mam i uzywam,bede szukala
kolejnego opakowania,mam wrazenie,ze nielatwo ten specyfik dostac.Faktem
jest,ze rzesy mialam dlugie,wiec na wzroscie az tak mi nie zalezalo,ale
oboektywnie przyznaje,ze urosly,sa mocniejsze,grubsze i "na oko"
zdrowsze po prostu.

Pozdrawiam :-)

Tib
--