rozstępy

1. Data: 2003-03-14 17:41:45

Temat: rozstępy
Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Czy moze ktos zna jakis skuteczny sposob w walce z rozstepami?
mam 19 lat i od kilku lat mam starszne problemy z rozstepami bo zaczynaja
mi sie pojawiac doslownie wszedzie :( uzywal wielu roznych (bardzo drogich i
tanich) kremow, mialem przeprowadzone dosc glebokie peelingi u dermatologa -
jednak to mi nie przynioslo oczekiwanych rezultatow. Czuje sie calkowiscie
bezradny i nie wiem co powinienem zrobic aby zatrzymac ten proces powstawania
rozstepow. Moze jest w Warszawie jakas klinika, ktore jeszcze w inny sposob
likwiduje rozstepy?
Czy opalanie lub solarium maskuje rozstpey czy sprawia, ze beda bardziej
wyrazne? (spotkalem sie z roznymi opiniami).

za kazda odpowiedz bardzo dziekuje
i pozdrawiam

Nekhbet

1. Data: 2003-03-14 17:51:45

Temat: Re: rozstępy
Od: "Goska" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zobacz na lp.sci.zdrowie, tam była o tym mowa.

1. Data: 2003-03-14 18:04:30

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Goska"
> Zobacz na lp.sci.zdrowie, tam była o tym mowa.

Nie ma grupy pl.sci.zdrowie, ani lp.sci.zdrowie. Może
mówisz o innej domenie niż pl.* ?
Asia

1. Data: 2003-03-14 18:13:06

Temat: Odp: rozstępy
Od: "Anpaho" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mi sie pojawiac doslownie wszedzie :( uzywal wielu roznych (bardzo drogich
Oj z rozstępami trudno walczyć, słyszałam, że rozstępów nie da się
zlikwidować za pomocą kremów. Kiedyś czytałam, że można je usunąć metodą
laserową, więcej nie wiem. Mi pojawiły się rozstępy podczas ciąży, mimo że
stosowałam profilaktycznie kremy. Na początku były bardzo widoczne, ale
później zmieniają barwę i są mniej widoczne (nie miałam ich dużo, głównie na
piersiach, a może to zasługa właśnie kremu). Chodziłam na solarium i jestem
zdania, że wówczas one stają się mniej widoczne. Teraz gdy nie chodzę
bardziej się uwidoczniły, ale używam samoopalacza :)) - zawsze jakieś
wyjście.
Pozdrowienia
Anpaho

1. Data: 2003-03-14 18:20:11

Od: V+ <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia (a było to 14.03.2003 o 19:04 ) AsiaS napisał:

> Nie ma grupy pl.sci.zdrowie, ani lp.sci.zdrowie.

pewnie chodzi o pl.sci.medycyna

--
\_\ /_/ || pozdrawiam
\_\ /_/ # || GG: 825329

1. Data: 2003-03-14 19:03:32

Od: "Goska" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, chodzilo mi o medycynę ( zamiast zdrowie).

1. Data: 2003-03-14 20:32:24

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

<n...@o...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> Czy opalanie lub solarium maskuje rozstpey czy sprawia, ze beda bardziej
> wyrazne? (spotkalem sie z roznymi opiniami).

Poczytaj tutaj:
http://www.wizaz.pl/
pozdrawiam
Ilona

1. Data: 2003-03-14 20:35:17

Od: "Diaz" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najlepszy sposób na pozbycie sie rostępów to schudniecie. Solarium opala
skóre ale nie biale paski rostepow

1. Data: 2003-03-14 21:14:18

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Diaz" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> Najlepszy sposób na pozbycie sie rostępów to schudniecie. Solarium opala
> skóre ale nie biale paski rostepow

Rozstepy bardzo często pojawiaja sie wlasnie przy szybkim chudnięciu...
Także przy naglym utyciu (np ciąża) i wzroście. Sądzę że u Nekhbeta to
właśnie ten ostatni problem - bardzo często (z tego co zauważyłam u kolegów
w czwartej klasie w liceum) właśnie wtedy następuje ostatni "skok wzrostu".
Na razie i tak nic z tym nie zrobisz. Poczekaj aż wszystko się unormuje -
wzrost kośćca kończy się ostatecznie około 21 roku życia, a potem idź do
dermatologa estetycznego który oceni jakie zabiegi można zastosować żeby
zmniejszyć widoczność rozstępów Zresztą one po pewnym czasie i tak bledną.
Jedyne co na razie możesz robić to wklepywać w skórę balsamy z kolagenem i
elastyną ale nie sądzę żeby pomogło to na już istniejące rozstępy - na pewno
poprawi ogólną kondycję Twojej skóry. Spróbuj zadać swoje pytanie na
www.wizaz.pl na forum medycyny estetycznej - na pytania odpowiada tam
lekarz, może on będzie w stanie Ci jakoś pomóc.
W każdym razie nie wpadaj w rozpacz z powodu takich znaczków na skórze - ma
je naprawdę wielu facetów i nie sądzę aby to był jakiś duży problem w oczach
dziewcząt:-)
Czytałam niedawno że skłonność do pojawiania się rozstępów dziedziczymy po
przodkach a na to niestety nie mamy wpływu.
Zastanów się też czy przyczyną nie jest zbyt szybki przyrost masy
mięśniowej? Może ćwiczysz na siłowni zbyt intensywnie i skora nie może
nadążyć z rozciąganiem się... - bardzo często rozstępy mają właśnie
kulturyści i siłacze...
Pozdrawiam
DominikaNM

1. Data: 2003-03-15 09:31:49

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Diaz" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> Najlepszy sposób na pozbycie sie rostępów to schudniecie. Solarium opala
> skóre ale nie biale paski rostepow

no to teraz walnales:) wogole sie nie znasz na temacie. rozstep, to jak sama
nazwa wskazuje - peknieta skora. jak juz raz peknie, to sie nie sklei. z
czasem blizna jasnieje, jak kazda blizna. mozna ja splycic przez gleboki
peeling, ale na pewno jak ktos schudnie, to mu rozstepy nie znikna, chyba,
ze je wytnie.

sciełam włosy
bielizna Berlei
wracam do starego watku