sadzonki winorosli na wino gdzie kupic?

1. Data: 2005-07-12 09:58:16

Temat: sadzonki winorosli na wino gdzie kupic?
Od: "gregorius" <i...@m...internetdsl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Chcialem posadzic parenascie winorosli na czerwone wino dla siebie, czy ktos
moze polecic cos w internecie albo z doswiadczenia?
pozdrawiam
greg

2. Data: 2005-07-12 13:09:59

Temat: Re: sadzonki winorosli na wino gdzie kupic?
Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gregorius" <i...@m...internetdsl.pl> napisał w wiadomości
> [...]
ktos
> moze polecic cos w internecie albo z doswiadczenia?

http://www.winogrona.org/index.php
http://www.wineonline.pl/teksty/golesz.html

http://www.winorosl.pl/
Miłej lektury życząc
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

3. Data: 2005-07-12 20:28:49

Od: "Moon" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ktos
> moze polecic cos w internecie albo z doswiadczenia?

dzisiaj byłem w Wwie na Krakowskiej koło Okęcia, w takim dużym sklepie
ogrodniczym, mają dużo winorośli, białych i czerwonych, widziałem takie
odmiany/hybrydy z Ontario, odporne na przemarzzanie do -32C, różności.
ale nie wiem czy sprzedają wysyłkowo, mogę sprawdzić jutro.

moon

4. Data: 2005-07-13 07:16:39

Od: "Mister J" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> odmiany/hybrydy z Ontario,

Ontario to podobno smaczne jest. Słyszałem, że smakuje jak asfalt :-)

Pozdrawiam

Jacek

5. Data: 2005-07-13 07:34:19

Od: "Moon" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mister J" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ontario to podobno smaczne jest. Słyszałem, że smakuje jak asfalt :-)

nie mam pojęcia, podobno to ma być na wino?
moon

6. Data: 2005-07-13 08:04:32

Od: "gregorius" <i...@m...internetdsl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Dziekuje za odp. lubie eksperymenty ale co do wina to chyba klasyka jest
najlepsza, mysle ze skorzystam z porady skryby i uderze do fachowcow w
branzy.
pozdrawiam
greg

7. Data: 2005-07-16 22:21:56

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"gregorius" <i...@m...internetdsl.pl> wrote:

> Chcialem posadzic parenascie winorosli na czerwone wino dla siebie,
> czy ktos moze polecic cos w internecie albo z doswiadczenia?

www.e-sadzonka.pl

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Aleksandrowi z miasta Sieradza
Piesek sąsiada mordką dogadzał.

8. Data: 2005-07-17 12:32:38

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Sapijaszko napisał(a):

> www.e-sadzonka.pl

Ciekawe co Janusz powie na to (-:
cyt.
Naprawdę wierzymy, że w Polsce można zrobić dobre wino z winogron. I
bardzo chcemy aby Państwo mogli też się tym cieszyć, już za kilka
następnych lat.
pozdr. Jerzy

9. Data: 2005-07-17 19:20:09

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN <0...@m...pl> wrote:

> Ciekawe co Janusz powie na to (-:

Ano, sam jestem ciekaw :)

> Naprawdę wierzymy, że w Polsce można zrobić dobre wino z winogron. I
> bardzo chcemy aby Państwo mogli też się tym cieszyć, już za kilka
> następnych lat.

A ja naprawdę piłem dobre polskie wino z winogron wyprodukowanych w
Polsce :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Peggy Nickowi świsnęła ręcznik...
-- Nie rusz ręcznika! -- wrzasnął wręcz Nick.

10. Data: 2005-07-21 20:48:06

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

[Ułatwię ci to.]

> A ja naprawdę piłem dobre polskie wino z winogron wyprodukowanych w
> Polsce :-)

Hi hi, nie załapaeś Grzegorzu w czym rzecz.
;-)
pozdr. Jerzy

Donice - czym zapełnic?
czosnek olbrzymi...