sajgonki

1. Data: 2002-11-21 13:08:04

Temat: sajgonki
Od: "Feniks1" <f...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

robilem wczoraj pierwszy raz sajgonki, pomieszalem dwa przepisy wyszlo
super... jeszcze do dzis czuje smak tego dobrodziejstwa ... jesli macie
jakies ciekawe przepisy lub cos w podobnym rodzaju prosze o informacje...
teraz juz nic innego nie bede jadl ....;-)
ja dawalem do sajgonek:
-mieso z kurczaka
-krewetki
-marchewka
-cebula
-salata pekinska
-makaron ryzowy
-grzybki mun
seler naciowy
co mozna jeszcze dodac ??

--
````````````````````````````````````````````````````
`````

1. Data: 2002-11-21 19:39:32

Temat: Re: sajgonki
Od: "misiorek :o\)" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Feniks1" <f...@2...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> jakies ciekawe przepisy lub cos w podobnym rodzaju prosze o informacje...
> teraz juz nic innego nie bede jadl ....;-)

A ile razy mozna jeszcze zapytac? :) Mniejsza z tym, kup sobie np sos
slodko-pikantny Tao Tao , albo cokolwiek innego tej firmy. Mnostwo przepisow
na opakowaniach. Niestety wyrzucialm wszystko co bylo w domu :-(
Ja pakuje do sajgonek jeszcze kukurydze, kielki, mieso mielone (obojetnie co
byle swieze i dobrze przyprawione, niekoniecznie stworzenia domowe :o) ),
zwykla biala kapuste, czosnek i brokuly. Smacznego

misiorek :o)

m...@p...onet.pl
m...@a...katowice.pl

[P] 2 zl a jak cieszy... :-)