sałata rzymska

1. Data: 2003-11-01 08:55:58

Temat: sałata rzymska
Od: "madziek" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

macie pomysł co przyrządzić z sałaty rzymskiej?
w necie znalazłam jedynie przepisy na sałatki.
można zrobić z niej coś innego, najlepiej bezmięsnego?

pozdr. magda

1. Data: 2003-11-01 13:07:28

Temat: Re: sałata rzymska
Od: "Kael" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> macie pomysł co przyrządzić z sałaty rzymskiej?
> w necie znalazłam jedynie przepisy na sałatki.
> można zrobić z niej coś innego, najlepiej bezmięsnego?
>
> pozdr. magda

Jakbyś chciała mozesz dokupić jeszcze roszponke i zwykłą lodową.Mozna z tego
zrobić sałate z kurkami polaną sosem vinegret .O kurki też nie trudno mogą
być marynowane lub suszone.

Kurki podsmażyć na maśle z cebulką ,doprawić solą pieprzem.Odstawić do
wystudzenia.
Następnie układać na pułmisku sałete warstwami polewając kazdą z nich sosem
vinegret.Na końcu posypać sałate kurkami.
Sałata gotowa
Smacznego:)

Vinegret:
Pół szklanki oliwy z oliwek,1/3 szklanki octu balsamicznego,majeranek pieprz
sól ,wszystko dokładnie wymieszać i schłodzić.
Jeżeli nie masz octu balsamicznego mozesz w zamian użyć zwykłego.

Pozdrawiam

Ezechiel Angelfall

Parzybroda
pyzy ziemniaczane