salatka z brzoskwinia.....+ maly dodatek do nalesnikow....

1. Data: 2000-02-29 19:12:46

Temat: salatka z brzoskwinia.....+ maly dodatek do nalesnikow....
Od: "Tom..." <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

1).Salatka na slodko....
kukurydza na slodko z puchy.... brzoskwinie z puchy pokrojone na male
kawalki do tego wkladamy pokrojone w kostke pomidory i ogorka pokrojonego w
plasterki, potem na tarce poznencamy troszeczke sie nad serem zoltym w
walamy go do calosci, w miedzy czasie gotujemy 2 piersi z kurczaka pakujemy
je po ugotowaniu do calosci oczywiscie wczesniej kroimy piersi na male
kawalki.... polewamy wszystko smietana....jak ktos lubi moze dozucic
rodzynki.... smak regulujemy sokiem z brzoskwin.... mozna troszeczke
doslodzic jak ktos lubi....efekt...jeszcze nie bylo osoby ktorej
by...:))))))
2) powiem wam szcze... ze uwielbiam nalesniki z serem i jablkami a ostatnio
dzieki mojej ....kobiecie:)))....pewnie ona to przeczyta....
polubilem je jeszcze bardziej a wiec tak, jak juz mamy gotowe
nalesniki.... i przypiekamy je na maselku przed podaniem ... to dozucamy na
patelnie brzoskwinie i troszeczke polewam nalesniki sosem z brzoskwin
przykrywam .... aby troszeczke calosc pod dusic... oczywiscie wszystko na
tak zwanym malym ogniu....:)).... po 5 min zaraz po tym jak odwracamy
nalesniki na droga strone, kroimy banany na plasterki i wzucamy na patelnie
calosc delikatnie polewamy mlekiem i smazac-dusimy calosc.... az banany
zmiekna...:)))
calosc wzucamy na tale...ii....:)))
aaa zapomnialbym smietanke przygot do polania z zapachem do ciast
np...migdalowym najlepiej wymieszac mikserem ....
zycze smacznego... tom...

1. Data: 2000-03-03 17:48:28

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!

Użytkownik Tom... <t...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:OSUu4.16773$W...@n...tpnet.pl...

Przepisy fajne, ale pisz jakoś składniej, jeśli można prosić. Lepiej się
cofnij w pisaniu, niż wklepuj "Acha, przypomniałem sobie..." Jakbym chciał
to sobie wydrukować, to bym miał problem z robienim po kolei.

Konrad J. Brywczyński
b...@w...pdi.net v 4...@s...plusgsm.pl
www.kjb.w.pl UIN:27412398

1. Data: 2000-03-04 18:19:11

Od: "Tom..." <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ok postaram sie dopiero co zaczolem stukac na liscie sorrki:)))
<89pbu7$f0g$2@rymunda.torun.pdi.net>...

-------------------

1. Data: 2000-03-05 06:20:15

Od: jazz <j...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Tom..." wrote:

> [...]
> patelnie brzoskwinie i troszeczke polewam nalesniki sosem z brzoskwin
> przykrywam .... aby troszeczke calosc pod dusic... oczywiscie wszystko na

To jest to. Ja tez uzywam brzoskwin do zrobienia sosu do nalesnikow. Dusze
brzoskwinie osobno (nie z nalesnikami) i dodaje brazowego cukru.Ladnie
puszczaja sok.Brazowy cukier nie jest tak slodki jak bialy ma swoisty smak i
powiedzialabym wzmacnia smak brzoskwin.
Tak naprawde to brzoskwinie dziele na 2 czesci. Pierwsza czesc dusze na
odrobinie masla az prawie sie rozplywa. Druga czesc dorzucam po chwili i
podgrzewam do momentu ze nie sa surowe.Jeszcze szczypta cynamonu

Re: Przepis na sandacza było Witam..
Mus kawowy z orzechami
Mus malinowy
Filet z lososia w pergaminie