sałatka z makaronem

1. Data: 2004-01-02 22:11:47

Temat: sałatka z makaronem
Od: "Dominika" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie! Szukam przepisu na dobra sałatkę z makaronem, przeszukałam
archiwum ale z marnym rezultatem, z góry dziękuje i zycze smacznego Nowego
Roku:)

1. Data: 2004-01-02 23:17:09

Temat: Re: sałatka z makaronem
Od: z...@o...pl (Monika Zarczuk) szukaj wiadomości tego autora

> Witam serdecznie! Szukam przepisu na dobra sałatkę z makaronem,
przeszukałam
> archiwum ale z marnym rezultatem, z góry dziękuje i zycze smacznego Nowego
> Roku:)

Ja ostatnio zrobiłam taką sałatkę:

Makaron, im drobniejszy tym lepszy, pomarańcza pokrojona w kostkę, w
przepisie było, żeby kroić ją ze spażoną skórką, ale ja obrałam, groszek
mrożony, kapusta pekińska pokrojona w drobne paseczki, ogórek krojony w
kostkę, według mnie najlepiej konserwowy, s różyczki kalafiora, podsmażone
pieczarki, majonez, odrobina musztardy, sól i pieprz ziołowy.

Oczywiście można tam jeszcze dodać kilka rzeczy, wedle swego pomysłu.

1. Data: 2004-01-03 09:29:14

Od: "Kasia A" <buniapl(nic)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominika" <d...@p...fm> napisał w wiadomości
> Witam serdecznie! Szukam przepisu na dobra sałatkę z makaronem,
przeszukałam
> archiwum ale z marnym rezultatem, z góry dziękuje i zycze smacznego Nowego
> Roku:)

Kiedys znalazlam na interii:
30dag szybki
30dag ugotowanego makaronu muszelki (drobniutki)
3 duze zabki czosnku
puszka kukurydzy
sol, pieprz
maojonez
Wymieszac i pozerac, wysmienite dla smakoszy czosnku :)
( )''. .''( )
( (Y) )
(..) * * (..)
(''') _'_ (''') KasiaA

1. Data: 2004-01-03 09:47:08

Od: "Ania" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

niby zwykła tuna pasta salad:

makaron (ja uwielbiam świderki)
puszka tuńczyka
puszka kukurydzy
kilka ogórków konserwowych
trochę cebulki
majonez
sól, pieprz

ogóreczki i cebulka pokrojone w kosteczkę:)

moja siostra jeszcze dodaje gotowane jajka ale ja wolę bez

pozdr,
Ania

1. Data: 2004-01-04 14:36:22

Od: "Gosiek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dominika wrote:
> Witam serdecznie! Szukam przepisu na dobra sałatkę z makaronem,
> przeszukałam archiwum ale z marnym rezultatem, z góry dziękuje i
> zycze smacznego Nowego Roku:)

ja polecam taką:

makaron kokardki
winogrona te duże i "śliwkowego" koloru :)
mięso z kurczaka pieczonego pokrojone na małe kawałki (takie centymetrowe)
i ser kozi

smacznego
kissek

1. Data: 2004-01-05 00:52:42

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kiedys znalazlam na interii:
> 30dag szybki
====
Rany, to musi być bardzo ostra sałatka!

waldek
====

1. Data: 2004-01-05 00:57:48

Od: "Lama" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam serdecznie! Szukam przepisu na dobra sałatkę z makaronem, przeszukałam
> archiwum ale z marnym rezultatem, z góry dziękuje i zycze smacznego Nowego
> Roku:)

Mnie i moim gościom zawsze smakuje sałatka według przepisu Dasidy:

> [...]
> 20dag szynki
> 2 zabki czosnku
> 0,5 szklanki oliwy z oliwek
> 10 dag orzechow laskowych
> bazylia
>

> Makaron ugotowac al dente oczywiscie z oliwa zeby sie nie lepil
> Ugotowany makaron (nie przelewac zimna woda) wymieszac ze startym serem
> W czasie kiedy makaron stygnie opiec i obrac papryke
> Papryke obrana pokroic w paski to samo zrobic z szynka
> Orzechy posiekac
> Wszystko razem wymieszac z makaronem
>
> Oliwe z oliwek polaczyc z wycisnietym czosnkiem, bazylia i zalac makaron

Pozdrawiam
Lama

formy do pieczenia z gumy TEFALA-uzywaliscie?
http://www.usenet.pl/opi sy/pl.rec.kuchnia
pulpet
sos śliwkowy
z czym podac schab ze sliwkami?