sałatka z selerem surowym

1. Data: 2001-02-06 10:38:25

Temat: sałatka z selerem surowym
Od: "Agnieszka" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poproszę o przepis na sałatkę z surowym selerem!

Kłaniam się nisko! Dzięki, dzięki!

Agnieszka

1. Data: 2001-02-06 11:09:21

Temat: Re: sałatka z selerem surowym
Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poproszę o przepis na sałatkę z surowym selerem!

Seler ucierasz na grubej tarce, dodajesz tarte jabłko, zaparzone rodzynki,
odrobinę soku z cytryny, troszkę majonezu lub gęstej śmietany. Wstawiasz do
lodówki na ok. 15-30 minut - musi się przegryźć.

--
ostry

1. Data: 2001-02-06 11:51:38

Od: "Agnes" <a...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja uwielbiam taka salatke:
seler starty na malych oczkach w podluzne "nici" (nie na miazge),
wloskie orzechy pokrojone i lekko podprazone na patelni (bez zadnego
tluszczu),
troche smietany.
Salatka jest prosta ale dosc wykwintna dzieki orzechom.

Mniam...

--
Agnieszka Czardybon
http://www.koneser.pl

1. Data: 2001-02-06 20:33:14

Od: Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

ostry wrote:

> Seler ucierasz na grubej tarce, dodajesz tarte jabłko, zaparzone rodzynki,
> odrobinę soku z cytryny, troszkę majonezu lub gęstej śmietany. Wstawiasz do
> lodówki na ok. 15-30 minut - musi się przegryźć.

hm, marze o podobnej - z oliwa zamiast majonezu/smietany i bez rodzynek.
bo jadlam taka i byla bardzo oryginalna ;p ale tez naprawde mi smakowala -
pomimo, ze zazwyczaj sklonna raczej bylam krecic na wszystko, co mialo w
sobie selera :)
i tylko jedno pytanie w zwiazku z tym mam: jakie proporcje selera do
jablek???????

pat
--
Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2001-02-07 07:06:28

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> i tylko jedno pytanie w zwiazku z tym mam: jakie proporcje selera do
> jablek???????

Przeważnie 2/3 lub 3/4 selera. Tyle tylko, że najlepszy jest seler wczesno
jesienny - teraz pewnie trzeba by kupić kilka, obrać i powycinać co lepsze
kawałki :)

Sól i pieprz oczywiście wg upodobania.

--
ostry

1. Data: 2001-02-09 14:14:46

Od: "Mary" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnes" <a...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tluszczu),
> troche smietany.
> Salatka jest prosta ale dosc wykwintna dzieki orzechom.

Ja dodaje zamiast orzechow platki migdalow - tez poprazone na suchej
patelni....PYCHA!

Marysia

gebki ;)
kurczak sybko i smacznie