sałatkę z bobem i tyńczykiem polecam

1. Data: 2004-07-08 06:26:53

Temat: sałatkę z bobem i tyńczykiem polecam
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może niezbyt odkrywcza jestem, ale wymyśliłam wczoraj coś takiego:
bób (0,5 kg), fasolka szparagowa (niestety mrożona), jedna cebula,
ugotowany brokuł i do tego puszka tuńczyka w oleju. Wymieszałam razem,
posoliłam. Pyyyyszne było :)

--
Kruszyna

"Primum non stresere..."

1. Data: 2004-07-09 05:45:53

Temat: Re: sałatkę z bobem i tyńczykiem polecam
Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> bób (0,5 kg), fasolka szparagowa (niestety mrożona), jedna cebula,
> ugotowany brokuł i do tego puszka tuńczyka w oleju. Wymieszałam razem,

Zainspirowana tym przepisem zrobilam wczoraj nieco inną mieszankę
sałatkową - oczywiscie bób i tuńczyk (duże kawałki w oleju), do tego :
pokrojony średnio drobno ogórek małosolny szt. 2, jeden większy pomidor,
cebula, kilka czarnych oliwek, pół bladożołtej surowej papryki, dwa plastry
sera zółtego w słupki ok. 10x3 mm. Doprawione sola, pieprzem i sokiem z
cytryny, podane z morawskim białym (choc na flaszce pisało, że 'zelene')
dało pyszną kolację.

pozdrawiam
Basia

kaleto