sama już nie wiem co wybrać

1. Data: 2004-05-06 21:10:17

Temat: sama już nie wiem co wybrać
Od: "a_gg_a" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam zamiar kupić jakiś krem na rozstępy i anty-cellulitowy.Patrzyłam na
strone wizażu ale tam są tak różne recenzje, że sama już nie wiem na co się
zdecydować. Mam zamiar kupić coś naprawdę porządnego. Co możecie mi polecić
Z góry bardzo dziekuje za wszystkie odpowiedzi.

1. Data: 2004-05-06 21:51:41

Temat: Re: sama już nie wiem co wybrać
Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

a_gg_a wrote:
> Witam
>
> Mam zamiar kupić jakiś krem na rozstępy i anty-cellulitowy.Patrzyłam
> na strone wizażu ale tam są tak różne recenzje, że sama już nie wiem
> na co się zdecydować.

A tu spodziewasz się, że otrzymasz jednoznaczną odpowiedź? ;-)

> Mam zamiar kupić coś naprawdę porządnego. Co
> możecie mi polecić Z góry bardzo dziekuje za wszystkie odpowiedzi.

Ja używam aktualnie "Body Model" Diora i jestem zadowolona z efektów.
Wypróbowałam też ostatnio patent z folią i muszę przyznać, że pozytywne
opinie nie były przesadzone. :-)

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw

1. Data: 2004-05-06 22:00:11

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

.> Wypróbowałam też ostatnio patent z folią i muszę przyznać, że pozytywne
> opinie nie były przesadzone. :-)

A uzywasz aluminiowej czy tej przezroczystej?
Bo ja rowniez bo nasmarowaniu zelem anty.;) obwinelam sie ta przezroczysta
folia i trzymalam nozki pod kocykiem godzine ale zadnej roznicy w dzialaniu
nie zauwazylam.

1. Data: 2004-05-07 07:42:47

Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beatka" <s...@i...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Bo ja rowniez bo nasmarowaniu zelem anty.;) obwinelam sie ta przezroczysta
> folia i trzymalam nozki pod kocykiem godzine ale zadnej roznicy w

Ja uzywam aluminiowej , blyszczaca storna do ciala.Skora jest o wiele
bardziej gladka i nogi ladniejsze.Coraz ladniejsze. Hafsa
--
moj adres:hafsa[małpa]poczta.onet.pl
strona domowa: www.hafsa.republika.pl

1. Data: 2004-05-07 08:37:04

Od: "a_gg_a" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> Ja uzywam aluminiowej , blyszczaca storna do ciala.Skora jest o wiele
> bardziej gladka i nogi ladniejsze.Coraz ladniejsze. Hafsa
> --
Właśnie też próbowałam ale ta folia się strasznie targa. Wam też?

1. Data: 2004-05-07 09:42:52

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beatka wrote:
> .> Wypróbowałam też ostatnio patent z folią i muszę przyznać, że
> pozytywne
>
> A uzywasz aluminiowej czy tej przezroczystej?

Przezroczysta.

> Bo ja rowniez bo nasmarowaniu zelem anty.;) obwinelam sie ta
> przezroczysta folia i trzymalam nozki pod kocykiem godzine ale zadnej
> roznicy w dzialaniu nie zauwazylam.

To może mało szczelnie się owinęłaś, albo masz kiepski żel. No, nie wiem. Ja
od razu czuję takie szczypanie i potem skóra jest zupełnie inna w dotyku.

Ligeia

1. Data: 2004-05-07 11:06:34

Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja uzywam aluminiowej , blyszczaca storna do ciala.Skora jest o wiele
> bardziej gladka i nogi ladniejsze.Coraz ladniejsze. Hafsa

U mnie też są coraz gładsze nogi i coraz szczuplejsze. Tak, jak obiecałam,
ostateczne moje "wyniki" i ocenę podam po skończeniu całych zabiegów + diety
+ ćwiczeń.

--

Pozdrawia KingAM

"Aleś ty mądra. Jak google" [Sylwia]

1. Data: 2004-05-07 11:09:10

Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Właśnie też próbowałam ale ta folia się strasznie targa. Wam też?

Mi nie. Uzywam pojedynczej. Musisz nasmarować się naprawdę porządnie kremem
i nie odrywać kawałków folii z rulonu, tylko najpierw się nią owinąć, a
potem dopiero odciąć nożyczkami kawałek.
W zależności od potrzeb przyklejasz sobie potem do siedzenia folię tą samą
metodą i odcinasz, kładziesz się ostrożnie na plecy już z tą przyklejoną
folią (nie wiem czemu, ale wtedy się nie odrywa) i dopiero wtedy smaruję i
naklejam folię na brzuch. I pod kołdrę.

1. Data: 2004-05-07 12:52:26

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki za odpowiedzi :), moze jestem zbyt niecierpliwa, poowijam sie jeszcze
pare razy i zobaczymy ;)

1. Data: 2004-05-07 17:38:27

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beatka wrote:
> dzieki za odpowiedzi :), moze jestem zbyt niecierpliwa, poowijam > sie
jeszcze pare razy i zobaczymy ;)

Jak widzisz, wszyscy chwalą tę metodę. :-)

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw
kodeksem zawarowanych." N.Żmichowska "Poganka"

oliwkowy ziaji - niedoinformowany?
maseczka z żółtek - co z zapachem?
polecam - Timotei do włosów brązowych
maseczka kojąca skórę głowy