czy to jest uczulenie?

1. Data: 2004-05-06 06:57:48

Temat: czy to jest uczulenie?
Od: "ZygZag" <Z...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zwykle chyba dobrze toleruję kosmetyki, jeśli już mnie coś podrażni odczuwam
to jako "pieczenie" czy coś takiego - i te objawy są dla mnie jasne i
oczywiste.
ale: wczoraj użyłam pierwszy raz nowokupionego kremu pod oczy, a rano
obudziłam się jakby z "jęczmieniem" na obu powiekach. nie swędziały - tyle,
że były mocno opuchnięte.
czy to jest uczulenie?
pierwszy raz mi się coś takiego przytrafiło i nie wiem, jak to
interpretować.. czy to coś z oczami czy z kosmetykiem jest nie tak? :(
dodam, że opuchnięcie znika stopniowo i już w zasadzie go nie czuję...

--
ZygZag
at autograf pl

1. Data: 2004-05-06 07:13:02

Temat: Re: czy to jest uczulenie?
Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ZygZag" <Z...@Z...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> interpretować.. czy to coś z oczami czy z kosmetykiem jest nie tak? :(
> dodam, że opuchnięcie znika stopniowo i już w zasadzie go nie czuję...

Moze odstaw krem na pare dni i potem sprobuj jeszcze raz - to moze byc
uczulenie ale nie musi.
Pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2004-05-06 07:25:38

Od: "tweety102" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> odczuwam
> tyle,

Witam,
ja kilka dni temu mialam to samo, obudzilam sie rano i nie moglam otworzyk
lewego oka, poszlam do lusterka i zobaczylam ze mam cala powieke opuchnieta,
a ani to nie bolalo, ani nie swedzialo. Tez myslalam ze to jeczmien, ale
opuchlizna jeszcze tego samego dnia co sie pojawila, z uplywem dnia znikala
i wiecczorem nie bylo po niej sladu.
Tego dnia zuywalam tylko kremu ktory uzywam od lat, takze to napewno nie on
wywolal to opuchniecie.
Konsultowala sie z kilkoma osobami i doszlismy do wniosku ze to moze byc
uczulenie ale nie na zaden kosmetyk, tlyko np. na jakies pylki albo cos. Mi
tazke 1 raz sie to przydarzylo.
Ale nie wydaje mi sie zeby to byla wina kremu.

Pozdr

1. Data: 2004-05-06 07:50:50

Od: "ZygZag" <Z...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joasia" <j...@S...wp.pl> napisał

> Moze odstaw krem na pare dni i potem sprobuj jeszcze raz - to moze byc
> uczulenie ale nie musi.

tak zrobię..
a moze po prostu za dużo / za blisko oka mi się tego kremu nałożyło.. a może
jak pisze tweety to coś innego..
naprawdę jestem lekko zaskoczona dzisiejszym incydentem ;)

pozdrawiam,

--
ZygZag
at autograf pl