samoopalacze

1. Data: 2004-05-07 15:20:51

Temat: samoopalacze
Od: Justka <j...@w...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak dlugo samoopalacz utrzymuje sie na skorze i jak czesto nalezy
powtarzac zabieg by opalenizna utrzymywala sie w niezmienionej
postaci?
Justyna

1. Data: 2004-05-07 15:23:07

Temat: Re: samoopalacze
Od: "Ameretat" <A...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Justka" <j...@w...interia.pl> napisal w wiadomosci
> Jak dlugo samoopalacz utrzymuje sie na skorze i jak czesto nalezy
> powtarzac zabieg by opalenizna utrzymywala sie w niezmienionej
> postaci?

zalezy jaki masz...
ja stosuje czasem to cudo smarujac sie raz na dwa dni..
nie grozi to maskami i przebarwieniami..
Jesli zalezy Ci na kolorku bardziej intensywnym mozesz sobie raz zaaplikowac
dzien po dniu (np na jakies wyjscie)..ale odradzam eksperymentowanie z
kolorami z czyms czego wczesniej nie stosowalas..a inna sprawa, ze to
wszystko tez zalezy od karnacji jaka posiadasz..
--
Ameretat

1. Data: 2004-05-07 21:06:54

Od: Justka <j...@w...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 7 May 2004 17:23:07 +0200, "Ameretat"
<A...@K...pl> wrote:

>zalezy jaki masz...

>wszystko tez zalezy od karnacji jaka posiadasz..
Mam z avon taki do sredniej i jasnej karnacji w spray'u no i użylam
wczoraj z efektu jestem zadowolona choc przez mojego chlopaka nie
obeszlo sie bez malych potkniec i plamek ale rano gdzie niegdzie
dosmarowalam i jest rowno. Tylko teraz nie wiem kiedy zabieg powtorzyc
i czy też wcześniej robić peeling? I ostatnia wątpliwość czy spray
rozsmarowywać czy tylko spryskać ciałko i posostawić do wyschnięcia?
Dzieki za odpowiedzi
Pozdrawiam Justyna

1. Data: 2004-05-10 12:13:40

Od: "megan" <m...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i czy też wcześniej robić peeling? I ostatnia wątpliwość czy spray
> rozsmarowywać czy tylko spryskać ciałko i posostawić do wyschnięcia?

peeling zrob koniecznie przed nalozeniem nowej warstwy samoopalacza, bo
skora samoistnie sie luszczy i potem mozesz miec plamy, a peeling nie usunie
ci samoopalacza ktory mialas wczesniej, lecz go lekko rozjasni - proponuje
posmarowac sie za ok 3 dni.

najlepiej jest mimo to ze to spray go rozsmarowac gdyz zawsze to ulatweia
Tobie nakladanie go na cialo rownomiernie, ale wiadomo ze gdy "psikajac" nim
mozesz zblizyc go badz oddalic od ciala i wowczas jest inna warstwa na
ciele, a rozsmarowujac dlonia masz pewnosc ze bedzie gladko i rownomiernie
nalozyny kolejnego dnia rano ;)

pozdrawiam
megan

włosy pytanie..