samoopalajacy zel do kapieli

11. Data: 2006-05-22 15:45:01

Temat: Re: samoopalajacy zel do kapieli
Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zazula wrote:

> Odpowiem szybciej niz myslalam.
> Mimo starannego wcierania i poczkania az sie wchlopnie, mam teraz
> zolte mazaki na nogach. Takie straszne mazaki :) wiec w najblizszym
> czasie musze zrezygnowac ze spodnicy. Ale plusem tego nad sopotem
> jest ze nie ma w ogole zapachu samoopalacza.

Po calym dniu stwierdzam, ze czuc zapach samoopalacza ale delikatnie. Ale
niestety czuc.

Zazula

12. Data: 2006-05-23 15:34:27

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zazula wrote:
> Po calym dniu stwierdzam, ze czuc zapach samoopalacza ale delikatnie.
> Ale niestety czuc.

Jestem po 3 smarowaniu. Mam nogi w odcieniu zoltym. Te sam efekt bylby po
uzyciu zwyklego samoopalacza. Delikatniej zabarwia Sopot ale mocniej
smierdzi. Napewno nie jest to kosmetyk dla mnie - snieznobialej, ktora chce
miec delikatnie opalone nogi. To dla osoby z ciemna karnacja badz juz
opalonej. A szkoda bo znowu musze wskoczyc w rajstopy.

Ale monolog :)

Zazula

13. Data: 2006-05-26 09:32:09

Od: "Ann" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stosuję J&J, ale ten zwykły - nie na noc. Efekt delikatnej opalenizny juz po
paru dniach, rzeczywiście zostawiał ciemne ślady między palcami, ale teraz po
uzyciu wycieram dłonie chusteczka papierową i juz jest ok. Zapach jest nawet
przyjemny jak na kosmetyk opalający. Ja jestem zadowolona.

Ann

Szczepionka na opryszczke wargowa
podkład
? biustonosz Avocado Grand Prix ?