samotność

1. Data: 2000-01-04 12:18:24

Temat: samotność
Od: "Erlang" <H...@w...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Idąc za Erichem Frommem,że ludzkim zachowaniem kierują dwie namiętności:
strach przed samotnością oraz ciągłą potrzebą miłości, czy można pokusić się
o pytanie, że całe nasze życie to nic innego jak tylko ciągła ucieczka od
tych uczuć?

1. Data: 2000-01-04 14:06:29

Temat: Re: samotność
Od: DysoN <k...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedys myslalem ze fajnie jest byc samotnym. Ale teraz wiem ze nie ma
nic lepszego niz osobe ktora cie kocha a ty ja. Moge powiedziec ze
zmienilo sie wiele w moim zyciu i to na plus oczywiscie. Moze to prawda
ze milosc zaslepia ;)
--
_____________
<#*> DysoN <*#> k...@p...gliwice.pl

1. Data: 2000-01-05 16:42:12

Od: "ROXANNE" <B...@N...COM.PL> szukaj wiadomości tego autora

Erlang napisał(a) w wiadomości: <84sodo$7u0$3@sunsite.icm.edu.pl>...
> [...]
>tych uczuć?
>
>milosc-wysysamy to uczucie z mlekiem,rosniemy wsrod ludzi ktorych widzimy
przed snem i czujemy, ze gdy rano otworzymy oczy tez beda obok nas stad ta
potrzeba w wieku doroslym
samotnosc-diabel lepeij znosi wode swiecona niz my samotnosc brak czyjegos
ciepla,ludzkiego zapachu,brzmiacego glosu w otoczeniu sprawia, ze pakujemy
sie czesto w klopoty
ucieczka od tych uczuc-NIE DA SIE OD NICH UCIEC!
TAK JAK CZLOWIEK POTRZEBUJE TLENU ABY FUNKCJONOWAC TAK POTRZEBUJEMY
SAMOTNOSCI I WALKI O MILOSC ABY CZUC, ZE SIE ZYJE !
KONKLUZJA:cieszmy sie ,ze cierpimy i mozemy czasem poczuc sie szczesliwi.
Pa.

1. Data: 2000-01-05 23:05:44

Temat: Re: samotno?ć
Od: Demiurg <j...@z...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ROXANNE" <B...@N...COM.PL> napisał(a) na grupę pl.sci.psychologia:

:KONKLUZJA:cieszmy sie ,ze cierpimy i mozemy czasem poczuc sie szczesliwi.

Witam wszystkich.

Czy to nie przesada tak mówić? Przecież człowiek naturalnie unika
cierpienia. Jak ktoś się czuje szczęśliwy cierpiąc, to jest masochistą.
Coś za bardzo mi się to męczeńskie cierpienie z ideologią KrK kojarzy...

Poza tym samotność wcale nie jest zła :)) Gorsze jest osamotnienie.

Pozdrawiam, demiurg.
--
MAS S W++ N+ P Ds Dd !Dr A-- a+++ C@ G+ QJ+ 666- Y>+++
...Play with your insanity hacking your reality...

Re: Urodziny...
Re: Urodziny...
Re: Znaki zodiaku...
Urodziny...