schab pieczony - wybaczcie

1. Data: 2004-04-07 07:18:58

Temat: schab pieczony - wybaczcie
Od: "Dorota Kalinowska" <D...@w...um.gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

Drodzy Grupowicze proszę o wybaczenie bo wiem, że temat był juz nie raz
poruszany, ale może macie jakieś nowe sposoby na to aby schab po upieczeniu
nie był suchy.

Dorota

1. Data: 2004-04-07 07:27:35

Temat: Re: schab pieczony - wybaczcie
Od: "batory" <b...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota Kalinowska" <D...@w...um.gov.pl> napisał w
wiadomości news:c509vd$26n$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Drodzy Grupowicze proszę o wybaczenie bo wiem, że temat był juz nie raz
> poruszany, ale może macie jakieś nowe sposoby na to aby schab po
upieczeniu
> nie był suchy.

Nowych nie mamy, mamy tylko stare i wypróbowane. Mój jest taki, ze w trakcie
pieczenia polewam schab (tak mniej więcej co 10 minut) sosem co się pod nim
znajduje, w miarę potrzeby uzupełnianym wodą.
Pozdrówka - Agnieszka

1. Data: 2004-04-07 07:42:48

Od: "@ gazeta. pl" <""blueskygirl\"@ gazeta. pl"> szukaj wiadomości tego autora

Dorota Kalinowska wrote:
> Drodzy Grupowicze proszę o wybaczenie bo wiem, że temat był juz nie raz
> poruszany, ale może macie jakieś nowe sposoby na to aby schab po upieczeniu
> nie był suchy.

Dla mnie nowym sposobem jest pieczenie miesa w temperaturze ponizej 100
stopni. Mieso piecze sie dluzej ale jest przepyszne, naprawde zupelnie
inaczej wychodzi.
Poszukaj postow na ten temat, ostatnio (w zeszly miesiacu) bylo o tym
sporo.
Dobrym sposobem na schab jest tez pieczenie w rekawie. Takie foliowe
rekawy mozna z latwoscia dostac w kazdym sklepie, a miesko sie w nich
bardzo ladnie piecze.

--
Pozdrawiam.
Gosia

1. Data: 2004-04-07 08:30:05

Od: "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dla mnie nowym sposobem jest pieczenie miesa w temperaturze ponizej 100
> stopni. Mieso piecze sie dluzej ale jest przepyszne, naprawde zupelnie
> inaczej wychodzi.

Schabu jeszcze tak nie piekłem, ale mam to zamiar zrobić na Wielkanoc i
spodziewam sią dobrych rezultatów.
Starym niemieckim sposobem jest pieczenie suchego schabu razem z tłustą gęsią.
W naszym przypadku będzie to często kawałek gęsi. ;-) Wypróbowałem, skuteczne.

Władysław

1. Data: 2004-04-07 08:35:55

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota Kalinowska napisał(a):
> Drodzy Grupowicze proszę o wybaczenie bo wiem, że temat był juz nie
> raz poruszany, ale może macie jakieś nowe sposoby na to aby schab po
> upieczeniu nie był suchy.
====
http://tinylink.com/?h7BT7Ld6HM

http://tinylink.com/?xpMgMKSmAU

Będzie soczysty, że paluszki lizać.

waldek
====

1. Data: 2004-04-07 09:47:12

Od: "Rafał Wylociński" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

> [...]
> Drodzy Grupowicze proszę o wybaczenie bo wiem, że temat był juz nie raz
> poruszany, ale może macie jakieś nowe sposoby na to aby schab po

Przed pieczeniem mocno obsmażyć na głębszym tłuszczu (smalec lub ew. olej).
I najważniejsze to nie przepiec!

Życie jest jak gulasz. Nigdy nie wiesz na co trafisz.
Pozdrawiam
.Rafał

1. Data: 2004-04-07 10:52:21

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"@ gazeta. pl" <""blueskygirl\"@ gazeta. pl"> writes:

> Dobrym sposobem na schab jest tez pieczenie w rekawie. Takie foliowe
> rekawy mozna z latwoscia dostac w kazdym sklepie, a miesko sie w nich
> bardzo ladnie piecze.

W szklanym naczyniu pod przykrywa tez sie swietnie piecze - i nie
trzeba ciagle folii dokupywac 8-)

MJ

1. Data: 2004-04-07 13:08:09

Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Drodzy Grupowicze proszę o wybaczenie bo wiem, że temat był juz nie raz
> poruszany, ale może macie jakieś nowe sposoby na to aby schab po

Obgotować ok.20min a później piec ok.40-45min.
Iwona

1. Data: 2004-04-07 15:28:36

Od: "batory" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Obgotować ok.20min a później piec ok.40-45min.
> Iwona

A czy schab tak potraktowany posiada jeszcze jakikolwiek smak? Nie po to
nacieram go przynajmniej dzień wcześniej (albo i dwa) różnymi przyprawami aby
to wszystko potem spłukać wrzątkiem.
Pozdrówka - Agnieszka

1. Data: 2004-04-07 18:44:34

Od: "Katalizator" <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "batory" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> nacieram go przynajmniej dzień wcześniej (albo i dwa) różnymi przyprawami

nic nie musisz splukiwac wrzatkiem...owijasz przyprawiony schab w folii alu
i wrzucasz do wrzatku doslownie na 2-3 min, bialko na zewnatrz sie scina,
pory sie zamykaja i to wystarczy, przyprawy sa nienaruszone
--
PozdKa
** Wartość moralna naszych czynów

Robot Bosch MUM ProfiMixx 46
Ciasteczka piaskowe - Sables/bylo:poszukuje przepisu na ciasteczka z marmoladka
Wielkanoc...
wilgotne ciasto - mniam
Re: kajmak z mleka z puszki