schabowe

1. Data: 2006-03-14 19:22:37

Temat: schabowe
Od: "maf" <m...@a...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
To zrobilem te schabowe, w panierce. i skurczyly sie, moim zdaniem, mieso
jest naszpikowane bialkiem sojowym i jakimis fosforanami a moze jeszcze
czyms innym.
Niby udaly sie, panierka nie odpada, nie przypalily sie.
Pozdr
maf

2. Data: 2006-03-14 19:30:49

Temat: Re: schabowe
Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czyms innym.
> Niby udaly sie, panierka nie odpada, nie przypalily sie.

Skąd takie podejrzenia? Może normalnie, pan rzeżnik za długo mięsko trzymał w
wodzie, ze schabowego zrobił się "ochlapusik", a pod wpływem obróbki termicznej,
wziął....... ..i się skurczył.
Pozdrawiam Areta

3. Data: 2006-03-14 21:34:51

Od: "maf" <m...@a...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aretkka" <a...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
trzymał w
> wodzie, ze schabowego zrobił się "ochlapusik", a pod wpływem obróbki
Mam wyczucie do miesa, jestem na diecie miesnej, wiec codziennie jakies
miesko musi byc.
Juz wyczuwam, tzn widze przy obrobce, czy mieso zostalo wczesniej zamrozone,
rozmrozone i sprzedane.Takze czy sie kurczy, jakie puszcza soki.
Schabowy w panierce byc moze nie wypuscil tego bialego soczku soi, panierka
je wchlonela.
Niestety, jestesmy skazani na nieuczciwych (byc moze uczciwych wg norm UE)
producentow.
Pozdr
maf

4. Data: 2006-03-15 07:20:36

Od: "Killer" <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety, jestesmy skazani na nieuczciwych (byc moze uczciwych wg norm UE)
> producentow.

A ja w sobotę kupiłem pół świnki na wsi, zbadałem mięsko i nie mam takich
problemów:)
Świerzynka była a dziś będą schabowe nie kurczące się...

Pzdr
Jacek

5. Data: 2006-03-15 09:23:55

Temat: Świerzynka
Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Killer napisał(a):

> A ja w sobotę kupiłem pół świnki na wsi, zbadałem mięsko i nie mam takich
> problemów:)
> Świerzynka była a dziś będą schabowe nie kurczące się...

Świerzynka, no właśnie możesz opisać tę potrawę bo jest popularna w
przydrożnych barach a jak na to patrzyłem to własciwie za kazdym razem
widziałem coś innego.
pozd. Jerzy

6. Data: 2006-03-15 09:50:59

Temat: Re: Świerzynka
Od: aniared <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak napisał(a):

> Świerzynka, no właśnie możesz opisać tę potrawę bo jest popularna w
> przydrożnych barach a jak na to patrzyłem to własciwie za kazdym razem
> widziałem coś innego.
> pozd. Jerzy

I naprawdę to się pisze przez "rz"?

--
Ania

http://aniared.blog.onet.pl

7. Data: 2006-03-15 09:58:29

Od: BasiaBjk <b...@Q...pl> szukaj wiadomości tego autora

aniared napisał(a):

> I naprawdę to się pisze przez "rz"?

Widocznie Waldemar Świerzy komuś tu podpadł ;)
--
pa, BasiaBjk

8. Data: 2006-03-15 10:06:21

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

aniared napisał(a):
> [...]
[...]
> I naprawdę to się pisze przez "rz"?

To tak, ale bywa jeszcze i świeżonka a co to jest to wiem.
;-)
pozdr. Jerzy
--
http://www.wprost.pl/ar/?O=4647

9. Data: 2006-03-15 10:23:00

Od: BasiaBjk <b...@Q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak napisał(a):

> To tak, ale bywa jeszcze i świeżonka a co to jest to wiem.
> ;-)
> pozdr. Jerzy
> --
> http://www.wprost.pl/ar/?O=4647

Bo to, o czym mówicie, nazywa się świeżonka, a jeśli już regionalnie
"świeżynka", to też przez ż, a nie inaczej.
--
pa, BBjk

10. Data: 2006-03-15 13:31:37

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

BasiaBjk <b...@Q...pl> writes:

> Bo to, o czym mówicie, nazywa się świeżonka, a jeśli już regionalnie

A co to właściwie jest?

MJ

płyta gazowa ELECTROLUX EGG 677 ICN
Herbaciarnie i kafejki - na co zwracacie uwage?
klarowane masło
krem do tortu
Dziczyzna - trojmiasto