schody

1. Data: 2002-04-09 13:26:47

Temat: schody
Od: Ireneusz Rogala <jorgi@spam_niet.wp-sa.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam do zrobienia w mieszkaniu dwupoziomowym schody. I zastanawiam sie
ile warto na nie wydac? W okolicy nie mam zbyt duzo firm a te ktore
odwiedzilem i zaproponowaly mi cos konkretnego i ladnego wydaja sie dosc
drogie.
Schody maja byc albo na slupie (krecone) albo tradycyjne (zabiegowe?).
Srednica otworu w tej chwili to 180 cm, wysokosc do sufitu 280 cm,
grubosc stropu okolo 30 cm.

Czy warto zainwestowac w ten element okolo 10.000 zl czy szukac czegos
tanszego ?

--
jorgi

1. Data: 2002-04-10 11:36:25

Temat: Re: schody
Od: Ireneusz Rogala <jorgi@spam_niet.wp-sa.pl> szukaj wiadomości tego autora

> co material + zezarty przez spawarke i pile do metalu prad.
> niestety sporo rzeczy trzeba docinac recznie.
>
> teraz mnie czeka "obudowa" z drewna. metalu widac nie bedzie,
> a pod schodami jeszcze szafa wnekowa sie zmiesci :)

A ile Ci to czasu zajelo i ile jeszcze zajmie ? :)

--
jorgi

1. Data: 2002-04-10 11:53:51

Od: Grzegorz Szyszlo <z...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ireneusz Rogala wrote:

> [...]
> grubosc stropu okolo 30 cm.
>
> Czy warto zainwestowac w ten element okolo 10.000 zl czy szukac czegos

u mnie mialem prawie to samo, wysokosc 180cm strop 30cm,
otwor prostokatny. kupilem rure kwadratowa (nie smiac sie, sa takie)
o grubosci scianki 2mm, przekroj 10x10cm (zewnetrzny). Do tego
na podpory 5x10cm i 5x3 na wsparcie samych podestow.
bylo duzo pilowania i spawania, a wczesniej projektowania.
generalnie fajna zabawa, ciezka praca ale wyszlo mi tyle

/===================================\ oOOo (C) Publikacja tego
\==============================================/ dziennikarskiej.

1. Data: 2002-04-11 14:12:07

Od: Grzegorz Szyszlo <z...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ireneusz Rogala wrote:

> A ile Ci to czasu zajelo i ile jeszcze zajmie ? :)

koncepcja i projekt schodow 4 godziny. zakupy i robocizna, 2 dni.
montaz ok 4 godziny. w sumie 3 dni. ale stolarki nie mam.
dlaczego? bo nie mam forsy :) czyli jestem goly i wesoly.
za to mam tanie schody, i wcale nie brzydkie. choc to rzecz
gustu :))

--

wentylacja w mieszkaniu
Więźba dachowa - tanio !