seks

31. Data: 2002-11-23 21:07:59

Temat: Re: seks
Od: "Foczka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sprawia wrazenie, ze potrzebuje nowoczesnej religii, bo katolicy zakazuja
> wszelkiej dzialalnosci seksualnej, jako zla i brudu (poza plodzeniem
dzieci
> w malzenstwie). Tamta dziewczyna nie wydaje sie wiec katolikiem.

A katoliczką jestem, i nie chcę, żeby ktoś po jednym mailu osądzał mnie. To
chyba nie ładnie. Nikt nie jest doskonały. Ludzie mają bujną wyobraźnię. Tak
więc przepraszam, ale nie życzę sobie aby ktoś osądzał moją osobę, nie
znając mnie. Pytanie było konkretne i oczekiwałam konkretnej odpowiedzi
(dziękuję, że niektórzy zechcieli mi jej udzielić), a nie rozważań nad tym
czy jestem ktolikiem czy nie.

32. Data: 2002-11-23 21:31:30

Od: "Albert Jacher, MD ChosenByGod" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 23 lis 2002 from pl.sci.medycyna
message-id= news:aroqor$j17$2@news.tpi.pl :

> [...]
> mnie. To chyba nie ładnie. Nikt nie jest doskonały. Ludzie mają bujną
> wyobraźnię. Tak więc przepraszam, ale nie życzę sobie aby ktoś osądzał

Jesli idzie o mnie to nie osadzam cie ale oceniam. Ocenilem, ze nie jestes
katolikiem, bo dla katolikow juz samo myslenie o seksie, a tym bardziej o
oralnym albo innym jest ciezkim grzechem uczynionym "myślą" i "pożądaniem".

Juz samo myslenie o seksie katolicy nazywaja "nieczyste mysli".

Ja mam na to inne poglady, wiec cie nie oceniam. W albertanismie to nie
grzech a naturalne zjawisko u mlodych ludzi ze mysla o seksie.

Z dobrymi życzeniami,
--
Albert Jacher lek., WiseCHOSENByGodWakanAlo, MadryPrzezBogaWakanAloWYBRANY
http://albertanism.freezope.org/pl/

33. Data: 2002-11-23 21:46:19

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 23 Nov 2002, Foczka wrote:

> Ja nie powiedziałam że praktykuję sex! Jestem po prostu ciekawa. To chyba
> nic złego. Wolę teorię niż praktykę, przynajmniej narazie.

To jest OK :-)

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

34. Data: 2002-11-23 22:09:33

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Gdybym nie odpowiedział na Twoje pytanie "A dlaczego
> uważasz, że za wcześnie?", przyjęłaby ona Twoje słowa właśnie w taki
sposób.

Pytanie skierowałam do Ciebie, a nie do niej, ale fakt, że jeśłi czyta
grupę, a nie było to jednorazowe pytanie, to może sobie wyciągać jakieś
wnioski z dyskusji... Biorąc pod uwagę, że duża część młodzieży w wieku 16
lat czuje się już dojrzała, a wcale nie jest faktycznie mogłam być opatrznie
zrozumiana.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

35. Data: 2002-11-23 22:27:23

Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> ... Biorąc pod uwagę, że duża część młodzieży w wieku 16
> lat czuje się już dojrzała, a wcale nie jest faktycznie mogłam być opatrznie
> [...]

Problem w tym, że prawie każdy, niezależnie od posiadanych lat, czuje się
dojrzały. Dopiero gdy mijają kolejne lata, sami dochodzimy do wniosku, że było
inaczej ;-).

Pozdrawiam, andrzej

36. Data: 2002-11-23 22:32:16

Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Pewnie że teoretyczne. Mam dopiero 16 lat. I chyba każda dziewczyna w moim
> wieku jest ciekawa świata. Ale dziękuję za troskę.

Pewne, to jest dopiero od niedawna ;-). A co do ciekawości tamtego świata, to
całkowicie się z Tobą zgadzamy i dlatego podałem Tobie dwa linki, które powinny
Cię zainteresować.

Pozdrawiam, andrzej

37. Data: 2002-11-23 22:40:40

Od: "Albert Jacher, MD ChosenByGod" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 23 lis 2002 from pl.sci.medycyna
message-id= news:6dad.000010b1.3de000ca@newsgate.onet.pl :

> Problem w tym, że prawie każdy, niezależnie od posiadanych lat, czuje
> się dojrzały. Dopiero gdy mijają kolejne lata, sami dochodzimy do
> wniosku, że było inaczej ;-).

Zgodne to jest z Teoria Madrosci, ktora uczy, ze objekty rozwijaja sie od
stanow głupszych ku madrzejszym. A przynajmniej tak powinno byc
teoretycznie. Problem w tym, ze im objekty glupsze to czesto tym bardziej
przekonane o swojej madrosci.

Dlatego np. mlodzi tak chetnie odrzucaja "dobre rady" od doroslych.

Z dobrymi życzeniami,

38. Data: 2002-11-25 19:37:49

Od: "Foczka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To jest OK :-)

Tak więc dziękuję Wszystkim Grupowiczom, że się w końcu dogadalśmy. Życzę
miłych dyskusji.

Daltonizm u malego dziecka?
uklad krazenia choroby
Ciąża - Pępowina z pojedynczą tętnicą