semestr letni na ŚlAM

1. Data: 2004-07-22 04:56:56

Temat: semestr letni na ŚlAM
Od: nonnocere <madziach1@_bezspamu_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam...

Czy ktoś tutaj może orientuje się kiedy przeważnie zaczyna się semestr
letni na ŚlAM. Tak dokładniej to interesuje mnie ten zaczynający się w
przyszłym roku, ale zadowolę się informacją jak to bywało w poprzednich
latach :)
Z góry dzięki za informacje :)
--
Pozdrawiam, Magdalena S. (dzidzia ~IX,X 2004)

2. Data: 2004-07-22 09:57:48

Temat: Re: semestr letni na ŚlAM
Od: "daśka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś tutaj może orientuje się kiedy przeważnie zaczyna się semestr
> letni na ŚlAM.

Z harmonogramu zajęć na 2003/2004 na stronie ŚlAM wynikło mi, że semestr letni
zaczął się 16 lutego.
Pozdrowienia!
daśka

3. Data: 2004-07-22 10:05:25

Od: nonnocere <madziach1@_bezspamu_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

daśka wrote:

> Z harmonogramu zajęć na 2003/2004 na stronie ŚlAM wynikło mi, że semestr letni
> zaczął się 16 lutego.
> Pozdrowienia!
> daśka

Dzięki :) Szukałam na stronie ŚlAM, ale bezskutecznie ;) Co dwa szukacze
to nie jeden ;) Pewnie podobnie będzie na rok 2004/05.

--
Pozdrawiam, Magdalena S. (dzidzia ~IX,X 2004)

4. Data: 2004-07-22 10:24:28

Od: "daśka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki :)

A proszę bardzo - z radością ściągnęłam sobie harmonogram zajęć w VIII
semestrze (ech... a gdzież to spisywanie na kolanie z gabloty w dziekanacie?),
zadumałam się z łezką w oku i... ucieszyłam, że to już mnie nie dotyczy. ;-)
Pozdrawiam!
daśka

Zapalenie mieszków włosowych
Guma do zucia