sen o przyszłości?

1. Data: 2005-12-18 18:07:54

Temat: sen o przyszłości?
Od: Ktos <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktoś mi powiedział, że powstał projekt tworzenia kodu genetycznego od
podstaw. Tworzenie organizmów, na które ma się w 100% wpływ.
No i miałem dziwny sen, śniły mi się małe ludziki podobne do ludzi tylko
10 razy mniejsze, stworzone z embrionów komputerowo generowanych i
niezbyt bardzo rozgarnięte. Wykorzystywano je do produkcji pornografii
bo na ekranie i tak nie widać skali albo dzieci bawiły się nimi jak lalki.
Powstały też parki z dinozaurami, ale też postacie całkowicie wymyślone
z gry Quake doczekały się swoich parków. Młodzież chodziła tam by
postrzelać sobie do stworów by przelać gdzieś swoją agresję.
Jacyś ludzie robili sobie żarty genetyczne i ktoś urodził się z bratem
zroślakiem na plecach, tylko to nie był człowiek i zaczął powoli zjadać
zrośnięte z nim ciało człowieka.
W wyniku dalszych badań powstał dziwny gatunek który zaczął kumać
bardziej niż ludzie i nie czuł zbyt dużo sympatii dla ludzkiego
gatunku. Potem zdawało mi się że się wybudziłem, ale znalazłem się w
mieście w którym nie było ludzi, tylko te kumate stwory, ludzie mogli
przychodzić ale żyli w jakimś rezerwacie.
Obudziłem się z pełnym pęcherzem i pragnienie oddania moczu pomieszało
mi się z uczuciem przerażenia doznanego we śnie...

2. Data: 2005-12-18 19:23:30

Temat: Re: sen o przyszłości?
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ktos" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Obudziłem się z pełnym pęcherzem i pragnienie oddania moczu pomieszało
> mi się z uczuciem przerażenia doznanego we śnie...

Często ci się to zdarza? ;)

3. Data: 2005-12-18 20:49:23

Od: "Justyna N" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Obudziłem się z pełnym pęcherzem i pragnienie oddania moczu pomieszało mi
> się z uczuciem przerażenia doznanego we śnie...

Herrgott!! Ale masz wyobraznie! Mam nadzieje ze Twoje sny sie nie spelniaja,
bo inaczej mamy przesrane.

--
Życie jest jak kubeł zimnej wody
na głowę optymistów.

c...@w...pl

4. Data: 2005-12-18 20:57:27

Od: "Justyna N" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Obudziłem się z pełnym pęcherzem i pragnienie oddania moczu pomieszało mi
> się z uczuciem przerażenia doznanego we śnie...

A tak powaznie. W czasie snu Twoja podswiadomosc w blizej nieokreslony
sposob zmieszala informacje o projekcie z obejrzanymi filmami i grami.
Jezeli glebiej sie zastanowisz nad tym snem odkryjesz, ze tak naprawde nie
trzyma sie kupy.
Co do tego wybudzenia. To dosc czeste ze sni nam sie ze sie obudzilismy i
znalezlismy w sytuacji ze snu.

5. Data: 2005-12-18 21:14:43

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktos; <do48ei$6oc$1@atlantis.news.tpi.pl> :

> [...]
> podstaw. Tworzenie organizmów, na które ma się w 100% wpływ.
> No i miałem dziwny sen, śniły mi się małe ludziki podobne do ludzi tylko

Eee, to sen o przeszłości - "Łowca Androidów". ;)

Flyer

6. Data: 2005-12-18 23:00:06

Od: Ktos <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer napisał(a):
> Ktos; <do48ei$6oc$1@atlantis.news.tpi.pl> :

> Eee, to sen o przeszłości - "Łowca Androidów". ;)

Może gumisie, albo smerfy, albo przygody guliwera czy cuś.
W sumie z tą ostatnią miałem koszmary i śniły mi się małe wredne ludziki
które miały czerwone oczka - takie laleczki "chucky"

7. Data: 2005-12-18 23:23:40

Od: Ktos <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):
.

> Często ci się to zdarza? ;)

To znaczy zazwyczaj śni mi się ubikacja, albo coś w tym stylu i już mam
to robić a tu przebudka, ale tym razem miałem naprawdę wypełnione po
brzegi i jak wstałem to odczuwałem aż fizyczny ból. ;)

jak rozkrecic kogos by mowil wiecej o swoich emocjach....
Jeszcze raz o depresji
a jak tu jest?
radosne przygnębienie
Derealizacja - jako proces organiczny/psychiczny