senna jak suseł

1. Data: 2005-05-31 18:32:06

Temat: senna jak suseł
Od: "Bateria" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wciąż mi się chce spać, przy czym nie mam podwyższonego poziomu cukru we
krwi (badałam się). Ciśnienie mam raczej w normie! Najbardziej chce mi się
spać po jedzeniu! Co może być powodem? Pomóżcie - to strasznie mi
przeszkadza, a mój lekarz to lekceważy!

2. Data: 2005-05-31 19:27:11

Temat: Re: senna jak suseł
Od: "Cheater!!!" <c...@...p.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik Bateria podszywający się pod maila c...@o...pl po
ciężkich przejściach naskrobał:

> [...]
> Najbardziej chce mi się spać po jedzeniu! Co może być powodem?
> Pomóżcie - to strasznie mi przeszkadza, a mój lekarz to lekceważy!

ja mam podobnie, ciezko mi wstawac, najlepiej sie czuje gdy pospie z 14
godzin... cukier w normie, reszta badan tez. Lekarka kazala spac jak mi
sie chce. Uciazliwe to bylo gdy do szkoly mialem na 7 rano. na szczescie
teraz dluuugie wakacje po skonczeniu liceum.

Zdraviam!

--
Pzdr
Cheater!!!

3. Data: 2005-05-31 19:29:03

Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bateria" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

> Wciąż mi się chce spać, przy czym nie mam podwyższonego poziomu cukru we
> krwi (badałam się). Ciśnienie mam raczej w normie!

co znaczy raczej? a moze to nie kwestia jednego pomiaru, tylko skoki
cisnien?

4. Data: 2005-05-31 19:59:49

Od: "Michał" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja mam podobnie, ciezko mi wstawac, najlepiej sie czuje gdy pospie z 14
> godzin... cukier w normie, reszta badan tez.

Heh... Za długo grasz w Half-Life'a po nocach ;P

5. Data: 2005-05-31 20:07:24

Od: "Cheater!!!" <c...@...p.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik Michał podszywający się pod maila m...@o...pl po ciężkich
przejściach naskrobał:

[ciach]
> Heh... Za długo grasz w Half-Life'a po nocach ;P

wlasnie ze nie...
jak mialem szkole to o 21 juz lezalem a o 22 spalem ;)
teraz jak mam prace w dowolnej godzinie (skladam kompy i robie strony
www) moge sobie pozwolic na male zarwanie nocki :D

Zdraviam!

6. Data: 2005-05-31 20:21:21

Od: "Bateria" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "taora" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Bateria" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

> co znaczy raczej? a moze to nie kwestia jednego pomiaru, tylko skoki
> cisnien?

A jak skoki ciśnień wpływają na senność? <nie jestem lekarzem nie wiem>

kupie slownik pol-niemiecki
wyniki badań z krwi
rehabilitacja zlamanego stawu skokowego
Operacja dyskopatii w Szczecinie