sephora

1. Data: 2003-10-20 12:14:14

Temat: sephora
Od: "^..^_\)" <^..^_)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

dostalam ostatnio kredke z sephory, taka gruba, kolo fioletoey. i nie wiem
do czego ona jest.. pomocy :) do ust? do oczu? nic na niej nei jest
napisane. kredka jest grubsza niz zwykle konturowki, calkiem miekka.
do czego moge ja stosowac??

--
^..^_)

1. Data: 2003-10-20 12:49:56

Temat: Re: sephora
Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "^..^_)" <^..^_)@o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> do czego ona jest.. pomocy :) do ust? do oczu? nic na niej nei jest
> napisane. kredka jest grubsza niz zwykle konturowki, calkiem miekka.

Ja mam taka gruba czarna i tez jest miekka i ona jet do oczu... ale nie
jestem z niej zbyt zadowolona bo jest zbyt miekka i sie rozmazuje. Sprobuj
sama sie przekonasz czy Tobie odpowiada:)

Sadia

1. Data: 2003-10-20 12:58:18

Od: "^..^_\)" <^..^_)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sadia" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> Ja mam taka gruba czarna i tez jest miekka i ona jet do oczu... ale nie
> jestem z niej zbyt zadowolona bo jest zbyt miekka i sie rozmazuje. Sprobuj
> sama sie przekonasz czy Tobie odpowiada:)

no wlasnie sprawdzalam, ona jest fioletowa i wyglada dziwnie - jakbym miala
zasiniaczone oczy :( a kolorek ladny, tylko nie na oczach...

--
^..^_)

1. Data: 2003-10-21 06:35:45

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no wlasnie sprawdzalam, ona jest fioletowa i wyglada dziwnie - jakbym
miala
> zasiniaczone oczy :( a kolorek ladny, tylko nie na oczach...

Moze to pomadka w kredce? Bourjois ma takie, L'Oreal chyba tez.

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-10-21 10:23:50

Od: "Iwona Mroczek" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka (Wrocław)" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> Moze to pomadka w kredce? Bourjois ma takie, L'Oreal chyba tez.

Posiadam sephorowa kredke "dwa w jednym" - ta sama do ust i oczu. Sporo
grubsza od olowka i miekka, ma blyskotliwy napis: Sephora, crayon-pencil

Iwonka
--
&Szuszu &Cymek =(^.^)=

1. Data: 2003-10-21 13:59:45

Od: "^..^_\)" <^..^_)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona Mroczek" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Posiadam sephorowa kredke "dwa w jednym" - ta sama do ust i oczu. Sporo
> grubsza od olowka i miekka, ma blyskotliwy napis: Sephora, crayon-pencil

o, to, to!! to moze byc to... :) wlasnie jakis taki glupkowaty napis byl na
niej...

--
^..^_)

supertrwala bielizna bawelniana - jaka?