ser feta?

1. Data: 2002-10-25 13:00:42

Temat: Re: ser feta?
Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agnes" wrote:

> Dzien dobry,
>
> Czy grupowicze moga mi doradzic co zrobic z serem Feta oprocz salatki
> greckiej (bo juz nam sie znudzila...)?

usmazyc,
i podac z sosem tzatziki :)
Mniam
--
Lia
GG 1516512 ICQ 166035154

1. Data: 2002-10-25 13:00:54

Temat: ser feta?
Od: "Agnes" <v...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzien dobry,

Czy grupowicze moga mi doradzic co zrobic z serem Feta oprocz salatki
greckiej (bo juz nam sie znudzila...)?

z gory dzieki
--
Agnes

1. Data: 2002-10-25 13:07:16

Od: Justyna Chodakowska <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:

> usmazyc,

zaintrygowalo mnie to - w jakiej formie usmazyc?

Justyna

1. Data: 2002-10-25 13:18:11

Od: "anya" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agnes w wiadomości do grup dyskusyjnych

> Czy grupowicze moga mi doradzic co zrobic z serem Feta oprocz salatki
> greckiej (bo juz nam sie znudzila...)?

na pizze po upieczeniu pizzy:-)

anya

1. Data: 2002-10-25 13:44:58

Od: hmmm <k...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 25 Oct 2002 15:00:54 +0200, "Agnes" <v...@t...pl> napisal/a:

>Czy grupowicze moga mi doradzic co zrobic z serem Feta oprocz salatki
>greckiej (bo juz nam sie znudzila...)?

rozdziabać na grudki, albo pokroić na średnio grube plastry, wymieszać
ze szpinakiem (takim niezmielonym, bywają w mrożonkach całe liście,
ewentualnie 'zmielony" porządnie odsączyć) i wpakować w ciasto
francuskie. do pieca i... jeść!

hmmm

1. Data: 2002-10-25 13:48:11

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Justyna Chodakowska" wrote:

> zaintrygowalo mnie to - w jakiej formie usmazyc?

kroisz plaster, tak na szerokosc 1,5 cm - nie grubszy.
Panierka z bułki tartej, i smazysz - z obu stron do zrumienienia.
Jesc nalezy zaczac po 3 minutach od zdjecia z patelni - serek dochodzi do
siebie (oczywiscie pamietajac zeby serek lądował na podgrzanym talerzu).
--
Lia
GG 1516512 ICQ 166035154

1. Data: 2002-10-25 20:19:16

Od: Rash al'Ghul <A...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnes <v...@t...pl> napisał(a):
> Czy grupowicze moga mi doradzic co zrobic z serem Feta oprocz salatki
> greckiej (bo juz nam sie znudzila...)?

Ostatnio próbowałem przepis zasłyszny u kumpla, który stosują w pewnej
knajpce - sos czosnkowy. Rozetrzeć fetę, dolać śmietany (testowałem z
18%) dla uzyskania żądanej konsystencji, wycisną czosnku (ile trzeba ;)
), przyprawić pieprzem... Dla mnie smakuje.

M.S.

--
-- Mariusz Sawicki -- Registered Linux User #185473 -- \ /
-- pgp key http://www.rash.vi.pl/pgp.asc 98717B0B --

1. Data: 2002-10-25 22:47:26

Od: "Dorunia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnes" <v...@t...pl> napisał w wiadomości
> Dzien dobry,
>
> Czy grupowicze moga mi doradzic co zrobic z serem Feta oprocz salatki
> [...]
Pokroić w spore kostki, rozrobić gęste ciasto naleśnikowe, maczać i wrzucać
na mocno rozgrzany głęboki olej, smażyć na złoty kolor. Podawać z warzywami
i sosem żurawinowym, albo borówkowym pyszności:-))

Pozdrawiam
Dorunia

1. Data: 2002-10-26 07:25:32

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

>(oczywiscie pamietajac zeby serek lądował na podgrzanym talerzu).

a czemu?

1. Data: 2002-10-26 08:21:16

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"rena" wrote:

> a czemu?

poniewaz podgrzany talerz utrzymuje ciepło w potrawie, tym samym serek moze
dojsc do siebie, i nie stygnie natychmiast. Taki usmazony ser, który zbyt
szybko przestygnie robi się twardy, i własciwie całe smazenie przestaje miec
sens.

Tak poza tym w restauracjach zawsze sie podaje jedzenie n apodgrzanych
talerzach.

--
Lia
GG 1516512 ICQ 166035154

Pytanie o sernik
Kciuki prosze trzymac...
Jak ugotować:szybki i smaczny obiad??????????????????? ??
Pikle z mango
sos do makaronu