ser i czekolada

1. Data: 2005-07-30 13:34:49

Temat: ser i czekolada
Od: "ZEC" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
To moje pierwsze wejście na tą grupę, obiecuję że będę grzeczny ;-)

Jakiś czas temu widziałem w TV coś takiego jak ciacho z czekoladą i serem
pleśniowym, jak by ktoś miał gdzieś przepis na coś takiego to ja chętnie.
Pozdrawiam!
ZEC

2. Data: 2005-07-30 16:14:04

Temat: Re: ser i czekolada
Od: Catalyst <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ZEC napisał(a):
> [...]
> pleśniowym, jak by ktoś miał gdzieś przepis na coś takiego to ja chętnie.

No witam - tez moj brat mi o tym mowil - zrobilem tak, ze na wodzie
rozpuscilem troche czekolady a potem do tego dorzucilem troszke (w sumie
to nawet prawie polowe tyle co czekolady) sera plesniowego ALE sera typu
rokpol (czy coś) - np ser LAZUR.
Normalnie PYCHA że szok. Potem podżerałem czekolade normalnie "na
surowo" ale też z dodatkiem wspomnianego lazura.

POzdr
CAT

--
"Wielki jak świat. Stary jak Czas. Cierpliwy jak cegła."
Terry Pratchett, Blask Fantastyczny

3. Data: 2005-08-02 16:15:53

Od: "ZEC" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Catalyst" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> rozpuscilem troche czekolady a potem do tego dorzucilem troszke (w sumie
> to nawet prawie polowe tyle co czekolady) sera plesniowego ALE sera typu
Spróbuję też w ten sposób i coś mi się zdaje że będę musiał też opracować
własną recepturę na takie ciacho, czekają mnie dni doświadczeń i poszukiwań
;-)
ZEC

4. Data: 2005-08-04 14:11:10

Od: sushi <sushi@bezspamu_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-07-30 18:14, Osobnik znany jako Catalyst nabazgrał:
> [...]
> Normalnie PYCHA że szok. Potem podżerałem czekolade normalnie "na
> surowo" ale też z dodatkiem wspomnianego lazura.

Witam,

Przepraszam to na serio czy jaja sobie robisz ? jak pomysle o smaku sera
plesniowego z czekoladą to mnie zbiera na wymioty...czy ktoś jeszcze coś
takiego probowal ?

pozdr

5. Data: 2005-08-05 05:46:57

Od: "jacenty" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> takiego probowal ?
>
> pozdr
> No pleśniowego to akurat nie, ale żółty i biały z dżemem daje ciekawe
wrażenia kulinarne;))
Pozdro Jacenta

6. Data: 2005-08-05 09:02:00

Od: sushi <sushi@bezspamu_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-08-05 07:46, Osobnik znany jako jacenty nabazgrał:

> wrażenia kulinarne;))
> Pozdro Jacenta

Żółty lub biały z dżemem na bułeczkę + kakao to przecie standard :)
bardzo smaczy zresztą - ale pleśniowy na słodko jakoś tak mi sie nie
widzi...

7. Data: 2005-08-06 20:25:04

Od: Kamil Raczynski <r...@r...yupe.net> szukaj wiadomości tego autora

sushi <sushi@bezspamu_gazeta.pl> nakibordził(a):

> Przepraszam to na serio czy jaja sobie robisz ? jak pomysle o smaku sera
> plesniowego z czekoladą to mnie zbiera na wymioty...czy ktoś jeszcze coś
> takiego probowal ?

Ktoś tu niedawno chwalił się sympatią do śledzi w kruchym cieście w
czekoladzie. DGCC.

--
Kamil 'Raczek' Raczyński
Co Usenetowicz wiedzieć powinien: http://evil.pl/pip/

8. Data: 2005-08-07 10:46:46

Od: d...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Przepraszam to na serio czy jaja sobie robisz ? jak pomysle o smaku sera
> plesniowego z czekoladą to mnie zbiera na wymioty...czy ktoś jeszcze coś

Serio serio.Mam ten odcinek nagrany na wideo. Jest tam i ciasto czekoladowe z
serem plesniowym wylewajacym sie z goracego, przekrojonego ciastka i opis badan
nad smakiem w laboratorium chemicznym. Pokazywali tam rowniez kawior podany na
bialej czekoladzie. Nie probowalam, bo nie znosze kawioeru, ale polaczenie sera
plesniowego ( no moze nie Lazur, tylko niemiecki Paladin albo Dor Blue albo
gorgonzola) i czeklady gorzkiej jest naprawde interesujace.

pozdrawiam
> pozdr

wino jarzębinowe
jak zrobić kolorowe warstwy w caffe latte
Domowa kawiarenka - gdzie w sieci przepisy?
Przybory do dekorowania potraw - gdzie kupić???
Siatka do galaretek