serwetka w zawijaski

1. Data: 2002-02-05 09:04:25

Temat: Re: serwetka w zawijaski
Od: "brimpke" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciekawa serwetka. Jak juz wychaftuje co haftuje to sprobuje sie za nia
zabrac.
Dziekuje bardzo
Dagmara

1. Data: 2002-02-05 10:07:56

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik brimpke <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a3o73t$icg$...@n...tpi.pl...

> Ciekawa serwetka. Jak juz wychaftuje co haftuje to sprobuje sie za nia
> zabrac.

A chcesz podobne zawijaski dla porównania?

Wkn

1. Data: 2002-02-05 10:45:50

Od: "brimpke" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wkn <w...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a3ob8l$m76$...@n...tpi.pl...

> A chcesz podobne zawijaski dla porównania?
>

> Wkn

Jasne ze chce.Naleze do ludzi-chomikow i co sie da to zbieram, oczywiscie
niwykonalne jest wszystko na raz zrobic ale ja lubie ( to rodzinne) zbierac,
miec i wybierac sobie co chce zrobic. Mam tak z robotkami, przepisami i
ciekawymi artykulami do ktore szkoda mi wyrzucic. Wogole powinnam miec na
gazety, wycinki i wszelkie szpargaly osobny pokoj bo juz coraz wiecej tego
mam.
Pozdrawiam
Dagmara

1. Data: 2002-02-05 12:53:09

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>gazety, wycinki i wszelkie szpargaly osobny pokoj bo juz coraz wiecej tego

o jezuniu slodki, jak to dobrze, ze to nie tylko ja tak...

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-02-05 13:47:52

Od: "brimpke" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> o jezuniu slodki, jak to dobrze, ze to nie tylko ja tak...
>
> Krysia
> K.T. - starannie opakowana

To zeby bylo razniej mja mam wszelkie matrialy i guziczki i suwaczki i nici
i burdy i wszystko co sie do szycia przydaje. Moj maz (monz) stare czesci
komputerowe ( takie co normalni ludzie wyrzucaja), stare gry do ktorych
trzeba specjalnie zwalniac komputer bo teraz sa za szybkie dla nich. Moj
ojciec wszystko co sie da ( az ciezko sklasyfikowac). Tylko moja siostra
jakas taka niewydarzona, nic nie ciula, ale ona malo czym sie interesuje.
Jedyne co mozxnaby zaliczyc do kolekcjonowania to "zbierala" chlopakw. Teraz
juz jej przeszlo bo jest matka dziecku. Nie chce nawet myslec co beda
zbieraly moje dzieci.
Pozdrawiam
Dagmara

1. Data: 2002-02-05 14:09:01

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>juz jej przeszlo bo jest matka dziecku. Nie chce nawet myslec co beda

Daga, przyjedz, zamieszkasz w moim "muzeum" - bedziesz sie czula
jak w raju...CZEGO ja nie mam?...o rany, chyba mam wszystkiego po
trochu...czesc rzeczy wyprobowane i setki roznych
pomyslow/metod/rekodziel, ktore czekaja na te wiaderka czasu
(zamowione)

Krysia

P.S. A jakbys zobaczyla moja kolekcje pudel (ek)...samo to to juz
muzeum

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-02-05 14:37:12

Od: "brimpke" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Daga, przyjedz, zamieszkasz w moim "muzeum" - bedziesz sie czula

Oj uwazaj co piszesz bojeszcze ktoregos dnia zapukam do drzwi z walizeczka
w reku i oznajmie ze sie wprowadzam ;))))))

> [...]
> (zamowione)
>
> Krysia
>
> P.S. A jakbys zobaczyla moja kolekcje pudel (ek)...samo to to juz

I jak juz bym sie wprosila to na pewno z takiej graciarni ( kiedys jak
jeszcze w dzieciectwie mialam pokoj z siostra to byl w domu taki pokoj zwany
GRACIARNIA w ktorym nigdy nie bylo pozadku bo bylo w nim za duzo SZALENIE
WAZNYCH RZECZY, a glownie spedzala tam czas moja mama szyjac cos tam) dlugo
nie dalabym sie wygonic. Ogladalabym, przegladala, przekladala. Kazde
sprzatanie tak sie konczy, zaczynam przegladac co mam...

Zeby miec chalupe i w niej wieeeelka graciarnie

rozmarzona Daga

1. Data: 2002-02-05 15:44:21

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Oj uwazaj co piszesz bojeszcze ktoregos dnia zapukam do drzwi z walizeczka
>w reku i oznajmie ze sie wprowadzam ;))))))

Nie jestem pewna czy zmiescilabys sie w moim muzeum na stale, ale
w fotelu do komputera spi sie calkiem porzadnie...

> [...]
>sprzatanie tak sie konczy, zaczynam przegladac co mam...
>
>Zeby miec chalupe i w niej wieeeelka graciarnie

no to jestesmy zdecydowanie spokrewnione....od malego zbieralam
rozne smieci - piorka, pudelka od zapalek, kamyczki, muszelki,
potem wloczke, druty, szydelka, potem materialy...pasmanterie,
guziki, stare nici na drewnianych szpulkach, maszyny do szycia -
w tej chwili mam 7 na stanie plus overlocker, koraliczki,
duperele, wiecej depereli i jeszcze wiecej dupereli...NA PEWNO
byloby Ci dobrze namich 5.2 czy 3 m kdwadr... mam tez kupe zdjec
- luzem i poukladanych, czasopisma patchworkowe, wydruki z
komputera ciekawych rzeczy, slowniki, olowki,, pudelka,
pudeleczka, pudelenka...materialy luzem i w pudelkach, w
stosach...swiece, szyszki ladne, bursztyny....pajaki (sztuczne -
kocham je!), kaczki, mineraly....notesy, papiery, zeszyty,
papierki luzem....zaczete robotki,rozgwaizdy ceramiczne, misie,
zaby, kwaity w doniczkach, 2 telefony, komputer, pudla na
kapelusze, lustra, obrazy na scianach (juz niczego wiecej nie
moge na sciany wtrynic - zabraklo miejsca) suche bukiety,
kapelusz staromodny i cala kupe innych rzeczy za mna, ale mnie
dalej w karku boi wiec sie nie odwroce...to pobieznie co mam na
wierzchu...tylko

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-02-05 15:51:35

Od: "brimpke" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:k...@4...com..
.

1. Data: 2002-02-05 15:52:34

Od: "brimpke" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wyslalam zanim odpisalam.

Na cos takiego jest tylko jedna odpowiedz.

TOZ TO RAJ, JUTRO PRZYJEZDZAM

Daga

Formaty
nastepny adresik
zobaczcie koniecznie ale szybko
Mez Tapisseriewolle ???
*E*R*O*T*I*C F-R-E-E ? H-A-C-K the Membersites ! 9916