sex i milosc...

From: "Alb@dione" <a...@d...ids.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: sex i milosc...
Date: Sat, 7 Dec 2002 01:51:59 +0100

Witam.
Wszedlem na ta grupe z zapytaniem. Moze mi ktos cos powie na temat ten,
ktory mnie nurtuje?
Moj serdeczny przyjaciel ostatnio mi sie wyzalil, ze ma maly problem,
ktorego nie moze rozwiazac. Postanowilem pomoc mu w wyjasnieniu paru
zagadnien, czy mozecie mi cos na ten temat stuknac?
Oto ten problemik:

Jest zwiazek, ktory na poczatku opieral sie na przyjazni, a nawet byl
tylko przyjaznia, ktora sie przerodzila w wahania miedzy 'miloscia', a
'przyjaznia'. Pozniej obydwoje postanowili byc 'razem' i wtedy sie skonczyly
rozmowy, a zapoczatkowaly sie pociagi seksualne, ktore przewyzszaly
platonizm, ktory po jakim czasie w ogole znikl. Potrafili sie (jak mowi)
kochac przez pare dni nie wychodzac prawie z pokoju, lecz zanilky miedzy
nimi relacje slowne. Skonczyly sie rozmowy, a wkradlo sie zycie codzienne i
jak N. mowi, wkradlo sie miedzy nich zycie starego malzenstwa. Mimo, ze sa
dopiero 4 m-ce razem. On nie ma ochoty na seks, ona tez przestala wspominac
o tym. Jednak z punktu widzenia trzeciej osoby, jak spostrzegam, ciagnie ich
cholernie do siebie.
Moze ktos z Was sie, czym to moze byc spowodowane? Co moze kierowac ich
uczuciami ? Jakie w nich siedza emocje i czym sa spowodowane ?

Alb.