siatka ogrodzeniowa

1. Data: 2002-05-18 20:28:24

Temat: siatka ogrodzeniowa
Od: "Lusia" <L...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie sa ceny siatek ogrodzeniowych? Mze ktos mi poleci czym ogrodzic nie
duza dzialke. potrzebuj 90 m2 siatki.
Lub jesli cena siatki przekroczy moje mozliwosci finansowe to czego mozna
uzyc zamiast siatki by ogrodzenie bylo w miare niewywracalne.

1. Data: 2002-05-19 09:57:13

Temat: Re: siatka ogrodzeniowa
Od: "Benito" <W...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lusia" <L...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Lub jesli cena siatki przekroczy moje mozliwosci finansowe to czego mozna
> uzyc zamiast siatki by ogrodzenie bylo w miare niewywracalne.

Ostatno sam rozgladam sie za siatka. Cena siatki u producenta (Cablex Lodz)
to ok. 8 zl brutto za metr (wysokosc 1,5 m) - powlekana PCV. Do tego slupki
powlekane PCV - cena ok. 9 zl za metr biezacy.

Pozdrawiam

Benito

1. Data: 2002-05-20 08:14:32

Od: "Łukasz Siwek" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ostatno sam rozgladam sie za siatka.

Ja również stoje przed perspektywą wieszania siatki w najbliższyma czasie.
Czy brać sie za to samemu, czy lepiej komuś za to zapłacić.
Widzał może ktoś w sieci, jakąś "instrukcje" zakładania siatki?
pozdrawiam
Łukasz

1. Data: 2002-05-22 17:03:24

Od: "Benito" <W...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Łukasz Siwek" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Czy brać sie za to samemu, czy lepiej komuś za to zapłacić.
> Widzał może ktoś w sieci, jakąś "instrukcje" zakładania siatki?

Mam ulotke producenta - z tego co tam napisali nie jest to trudne. Jezeli
chcesz - moge zeskanowac i przeslac mailem.

Benito

Panele bezklejowe
[sprzedam] srodki na insekty i gryzonie
Rainbow odkurzacz - czy ma konkurenta
lekko uszkodzona terrakota
otwory w scianie i kafelkach - pytanie banalne