sikorki

1. Data: 2006-03-06 21:10:35

Temat: sikorki
Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sikorki pracują. W sobotę obserwowałam, jak koło krzewów, gdzie
stopniał śnieg, przerzucały zeschłe liście , przeglądały je i coś tam
wybierały. Pierwszy raz coś takiego zimą widziałam.

Pozdrawiam, Barbara

2. Data: 2006-03-06 21:59:30

Temat: Re: sikorki
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:dui883$m$1@inews.gazeta.pl Barbara Miącz
<s...@i...te.ria.pl> napisał(a):

> Sikorki pracują. W sobotę obserwowałam, jak koło krzewów, gdzie
> stopniał śnieg, przerzucały zeschłe liście , przeglądały je i coś tam
> wybierały. Pierwszy raz coś takiego zimą widziałam.

Hejka. My to wybieranie obserwowaliśmy zeszłej zimy i postawiliśmy
śmiałą hipotezę, że sikorki wyjadały zimujące w liściach lub ziemi poczwarki
szrotówka kasztanowcowiaczka. :-)
Pozdrawiam uniwersytecko Ja...cki

3. Data: 2006-03-07 00:01:58

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Miącz" <s...@i...te.ria.pl> napisał w wiadomości

> [...]
tam
> wybierały. Pierwszy raz coś takiego zimą widziałam.

Odwalają robotę za rozleniwione ropuchy, które jeszcze śpią.
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

4. Data: 2006-03-07 12:57:36

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości

> Hejka. My to wybieranie obserwowaliśmy zeszłej zimy i postawiliśmy
> śmiałą hipotezę, że sikorki wyjadały zimujące w liściach lub ziemi
> [...]
Postawię jeszcze śmielszą hipotezę po wielu takich
obserwacjach :
one wyjadają Różne_Robaki ;-)
--

pozdrawiam :-) piotr

5. Data: 2006-03-07 13:07:10

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:duk01h$jap$1@nemesis.news.tpi.pl piotrh

> Postawię jeszcze śmielszą hipotezę po wielu takich
> obserwacjach : one wyjadają Różne_Robaki ;-)

Hejka. Hipoteza jest bardzo śmiała ale mało precyzyjna. ;-)
Pozdrawiam niedokładnie Ja...cki

6. Data: 2006-03-07 13:25:26

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Hipoteza jest bardzo śmiała ale mało precyzyjna. ;-)
> Pozdrawiam niedokładnie Ja...cki

Sprecyzuję :
wg. barwy widziałem robaki szare , żółte , białe i czerwono-brązowe
no i wg długości były one dłuższe i krótsze ;-)
Dobra , dla pełnego obrazu były też jakieś jajeczka .
Wiem , bo grzebnąłem parę razy po ptaszkach , nie tylko
sikorkach .
Ich spiżarnia mięsna to odcinek muru gdzie jesienią zawsze
gromadzą się liście , a ja ich nie uprzątam bo pewnego roku
nawet jeż w nich mieszkał - od tego czasu to mój
"minirezewat" dla stworzen różnej maści .
--

pozdrawiam :-) piotr

7. Data: 2006-03-07 14:13:43

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Hipoteza jest bardzo śmiała ale mało precyzyjna. ;-)
> Pozdrawiam niedokładnie Ja...cki

Twoja zaś [o]błędna.

8. Data: 2006-03-07 14:20:06

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:duk1lm$osk$1@nemesis.news.tpi.pl piotrh

> Sprecyzuję :
> wg. barwy widziałem robaki szare , żółte , białe i czerwono-brązowe
> no i wg długości były one dłuższe i krótsze ;-)
> Dobra , dla pełnego obrazu były też jakieś jajeczka .

Hejka. Jak tak to co innego. Przyznaje ci tytuł docenta praktyka w
dziedzinie robakologii pomiarowej. ;-) Gratuluję jesteś drugim docentem na
grupie. :-)
Pozdrawiam uznaniowo Ja...cki

9. Data: 2006-03-07 14:51:57

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Jak tak to co innego. Przyznaje ci tytuł docenta praktyka w
> dziedzinie robakologii pomiarowej. ;-) Gratuluję jesteś drugim
> [...]
Nie wiem , co do tego mają centy , mimo tego jednak
strasznie dziękuję ;-)
W ogóle strasznie i bardzo ;-)
--

pozdrawiam :-) piotr

10. Data: 2006-03-07 14:59:50

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości

> w dziedzinie robakologii pomiarowej. ;-) Gratuluję jesteś drugim
docentem na
> grupie. :-)

A post a propos , (już mówię językami !)
w czyim towarzystwie się znalazłem ?;)
--

pozdrawiam :-) piotr

Co z tym kwiatkiem?